آرشیو شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۷۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف 20 تن کاغذ احتکار شده در بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف دو دستگاه کانتینر حاوی 20 تن کاغذ احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

سرویس شهرستان ها: سرهنگ «عباسعلی بهدانی فرد» گفت: در پی رصد اطلاعاتی و گزارش های مردمی رانندگان شبکه حمل و نقل باری و تعدادی از چاپخانه های سطح شهر بندرعباس مبنی بر احتکار انواع کاغذ مورد نیاز در صنعت چاپ و نشر با توجه به ترخیص این کالا در طی هفته های اخیر و دپوی آن در انباری در بندر عباس. مکان مورد نظر توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان شناسایی و با هماهنگی قضایی ماموران پلیس با همکاری اداره سازمان صنعت و معدن و سازمان تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازدید اولیه تعداد دو دستگاه کانتینر شامل 77 پالت کاغذ چاپ و تحریر به وزن 20 تن به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: حسب دستور مقام قضایی جهت جلوگیری از انتقال کالاها به محل دیگر، کانتینرهای موجود در انبار شرکت مذکور پلمب، پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و متصدی برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از کشف 2 انبار احتکار کالاهای اساسی دیگر به ارزش 12 میلیارد ریال در بندرعباس خبرداد.

بهدانی فرد افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار موصوف مقادیر زیادی انواع کالای اساسی اختکار شده شامل رب گوجه، خیارشور، حبوبات، سبزی های خشک شده و آهن آلات ساختمانی کشف کردند.جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای احتکار شده را 12 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و انبار مذکور توسط ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی پلمب شد.