آرشیو یک‌شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۴۰۴
فرهنگ و هنر
۳۲

فیلمخانه

نمایش فیلم «دارکوب» در ارسباران

دنیای اقتصاد: فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی امروز یکشنبه در فرهنگسرای ارسباران اکران و با حضور عوامل فیلم بررسی می شود.

فیلم «دارکوب» در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر نامزد دریافت 10 سیمرغ بلورین شد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای سارا بهرامی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی جمشید هاشم پور دریافت کند. علاوه بر کارگردان فیلم، سیدمحمود رضوی تهیه کننده، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و هفتاد و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر و... بازیگران فیلم هستند. علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند ساعت 18 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

آشنایی با «موسیو آرسن» در سینما حقیقت

مهر: فیلم مستند «موسیو آرسن» ساخته عبدالستار کاکایی امروز یکشنبه در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی در می آید.

«موسیو آرسن» مستندی درباره زندگی و فعالیت های انسان دوستانه آرسن میناسیان موسس نخستین داروخانه شبانه روزی ایران و اولین آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت است. همچنین نشست نقد و بررسی فیلم با حضور کارگردان، ناصر صفاریان مسوول نمایش و نشست فیلم ها و روبرت صافاریان منتقد مهمان برگزارخواهد شد. علاقه مندان برای تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می توانند از ساعت 17 به سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.