آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۴۰۷
فرهنگ و هنر
۳۲

تازه ها

شرکای شوک در تجارت فردا

«وضع کنونی محصول کدام تفکر اقتصادی یا گروه سیاسی است؟» این پرسش، موضوع پرونده تجارت فردا برای جلد این هفته شده است. پرونده ای که با تیتر «شرکای شوک» و مقدمه ای کوتاه روی جلد بازتاب پیدا کرده و طبق این مقدمه نقش احزاب حامی دولت را در سیاستگذاری های غلط اقتصادی بررسی کرده است.

همچنین در دویست و هشتاد و دومین شماره هفته نامه تجارت فردا این عنوان ها هم روی جلد قرار گرفته اند: «جنگ با دشمن فرضی؛ چرا سیاست تعزیراتی محکوم به شکست است؟»، «اثر تحریم؛ شباهت و تفاوت روسیه، ترکیه و ایران در مقابله با تحریم» و «پایان پایتخت؛ چرا تهران دیگر شهر زندگی نیست؟». تجارت فردا از مجموعه نشریات گروه رسانه ای دنیای اقتصاد است که شنبه های هر هفته منتشر و در سراسر کشور توزیع می شود. این هفته نامه 132 صفحه دارد و قیمتش 12 هزار تومان است.

جدیدترین رمان جوجو مویز در بازار کتاب

رمان «هنوز هم من» آخرین رمان جوجو مویز با ترجمه مریم مفتاحی روانه بازار شد. این کتاب که نسخه اصلی آن انتهای ژانویه 2018 منتشر شده است، در کنار دو کتاب «من پیش از تو» و «پس از تو» تریلوژی داستانی این نویسنده را برای مخاطبانش در زبان فارسی تکمیل می کند.

قهرمان رمان «هنوز من» لوئیزا کلارک است که اکنون به شهر نیویورک رسیده و آماده اتفاقاتی تازه در زندگی است. وی در عین حال به این فکر می کند که می تواند رابطه عاطفی خود را با دوستی که چند هزار مایل با او فاصله دارد، حفظ کند. با این همه او با جاشوا آشنا می شود و این آشنایی برای او این ارمغان را به همراه دارد که بار دیگر به خودش و ندای قلبش گوش دهد و به این فکر کند که لوئیزا کلارک واقعا کیست؟ رمان «هنوز من» به قیمت 46 هزار تومان از سوی نشر آموت منتشر شده است.