آرشیو یکشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۴۰۸
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

مرور فیلم های رضا عطاران در شبکه نمایش

فارس: شبکه تلویزیونی نمایش تا عید غدیر فیلم های سینمایی «رضا عطاران» را مرور می کند. اخلاقتو خوب کن، خروس جنگی، کلاهی برای باران، نیش زنبور، هر چی خدا بخواد و آقای هفت رنگ از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از امروز یکشنبه تا جمعه 9 شهریور پخش خواهد شد.

رضا عطاران بازیگر و کارگردان، برای اولین بار در سال 1372 در مجموعه پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری و شیرین جاهد جلوی دوربین رفت. بعد از آن، سال 73 نیز در مجموعه «ساعت خوش» مهران مدیری حضور یافت و پس از آن با حضور در مجموعه های مختلف توانست اولین سریال خود را با نام «کوچه اقاقیا» که زنده یاد منوچهر نوذری نیز در آن ایفای نقش کرده بود، بسازد و در ادامه مجموعه های «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «ترش و شیرین» و «بزنگاه» را کارگردانی کند. در این میان موفقیت سریال «خانه به دوش» در جذب مخاطب باعث شد تا عطاران در ماه رمضان سال های بعد نیز دو سریال «متهم گریخت» و «بزنگاه» را برای تلویزیون بسازد. علاقه مندان برای مرور فیلم های رضا عطاران می توانند هر شب ساعت 21 از شبکه نمایش به تماشای فیلم های این بازیگر و کارگردان بنشینند.

پخش زنده جشنواره کودک از شبکه 5

مهر: برنامه تلویزیونی «رنگین کمان» ویژه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در ایام برگزاری این رویداد به صورت زنده از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.

در این برنامه خاله نرگس همراه با عروسک های من و اون با حضور در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، میزبان کودکان و نوجوانان اصفهانی می شوند. سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 تا 14 شهریور در شهر اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان به تماشای زنده این برنامه ها می توانند ساعت 15 تا 16 آن را از شبکه پنج سیما دنبال کنند.