آرشیو سه‌شنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۴۱۰
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

آشوب در تلویزیون

تسنیم: سریال «آرماندو» هفته آینده جای خودش را به «آشوب» می دهد تا شبکه یک بعد از مدتی توجه به طنز، دفاع مقدس را با نگاه جدیدی روی آنتن ببرد. گفته می شود قرار است در«آشوب» روایت جدیدی از دوران جنگ تحمیلی ارائه شود. به گفته محمود پاک نیت که یکی از کاراکترهای اصلی این سریال را بازی می کند، «آشوب» قصه متفاوتی در بین آثار دفاع مقدسی است که تا به حال مصداقی از آن را مردم ندیده اند.

داستان مجموعه تلویزیونی «آشوب» قصه ای عاشقانه را بعد از انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی روایت می کند. قصه عاشقانه ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که در فصل اول تا زمان جنگ و سقوط خرمشهر روایت می شود و در فصل دوم تا آزادی خرمشهر ادامه دارد. این سریال به کارگردانی امیر پوروزیری و به تهیه کنندگی مهدی همایون فر محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج است. «آشوب» از شنبه دهم شهریور جایگزین «آرماندو» می شود و پخش آن تا دهه اول محرم ادامه خواهد داشت. عباس غزالی، سیاوش طهمورث، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج و محمود پاک نیت از بازیگران این مجموعه هستند.

بازی سعید کنگرانی در یک سریال

ایلنا: سعید کنگرانی در مجموعه شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» مقابل دوربین می رود.

بازیگر قدیمی سینمای ایران که اولین حضور او در یک سریال مربوط به مجموعه «دایی جان ناپلئون» به کارگردانی ناصر تقوایی می شود، حالا در دومین تجربه حضور در یک سریال، به جمع بازیگران مجموعه «رقص روی شیشه» پیوسته است. این سریال با یک نگاه اجتماعی خاص و براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی در 26 قسمت به نگارش درآمده است.