آرشیو چهار‌شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۶۳
حوادث
۱۹

شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم

حسین خانی

گروه حوادث - / پسر جوان آملی با شلیک گلوله سرنشین خودروی زانتیا و مقابل چشمان وحشت زده مردم به قتل رسید.

بنابر این گزارش، حوالی غروب بود که رهگذران خیابان آفتاب 26 آمل یک خودروی زانتیا نقره ای را در حاشیه خیابان دیدند که پسر جوانی با لباس مشکی از داخلش پیاده شده و به طرف جوان دیگری که پیراهن سفیدی بر تن داشت رفت. لحظاتی بعد جوان سیاهپوش اسلحه ای از زیر لباسش بیرون کشید و بدون هیچ حرفی به سوی پسر جوان شلیک کرد و دوباره سوار زانتیا شد و از محل گریخت.پسر مجروح در حالی که فریاد می زد و کمک می خواست ناگهان روی زمین افتاد.

چند رهگذر و مغازه داران اطراف که شاهد حادثه بودند بسرعت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و آنان را در جریان وقوع تیراندازی قرار دادند.

دقایقی بعد تیمی از ماموران خود را به محل مورد نظر رساندند. امدادگران اورژانس نیز پسر مجروح را به بیمارستان منتقل کرده اما وی بر اثر شدت خونریزی جان باخت.

با مرگ این پسرجوان با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب آمل تجسس های پلیسی در این باره آغاز شد.

یکی از شاهدان عینی حادثه فیلمی را که از این جنایت گرفته بود در اختیار ماموران قرار داد.

بر اساس این فیلم و تصویری که از چهره ضارب سیاهپوش به دست آمده است پلیس توانست هویت او را شناسایی کند.

سرهنگ پهلوان رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره گفت: قربانی حادثه کامران خزایی نام داشت و در خیابان هراز آفتاب 26 هدف گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد.به گفته وی مضروب با سلاح شکاری در هنگام تردد مورد هدف قرار گرفته است اما فیلم انتشار یافته از حادثه حکایت از آن دارد که اسلحه مورد استفاده سلاح کوچک کمری بوده است.

به گفته این مقام ارشد پلیس آگاهی در همان دقایق اولیه ضاربان شناسایی شدند و تجسس ها برای ردیابی مخفیگاه وی و دستگیری آنان آغاز شده است.بنابر اظهارات سرهنگ پهلوان دو نفر در این قتل نقش داشتند ودرگیری شخصی علت این قتل بوده است. علی رغم اظهارنظر های اولیه، پلیس امیدوار است با ردیابی دو متهم فراری پرده از راز این شلیک عصرگاهی بردارد.