آرشیو دوشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۲
ورزش
۴

برانکو: مشکلی بزرگ تر از جانشینی سیامک داریم

پرسپولیس کمبود بازیکن دارد

کاوه اسماعیلی

در اواسط دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل در ورزشگاه زیبای خلیفه دوحه، اتفاقی که نباید رخ می داد، رقم خورد و سیامک نعمتی کارت زرد گرفت. البته برانکو در رختکن و قبل از بازی، بارها به بازیکنانش به خصوص کسانی که از دیدارهای قبلی کارت زرد داشتند، توصیه کرده بود حق ندارند بابت خطاهای کوچک، اخطار بگیرند اما در یک صحنه عادی، سیامک مرتکب اشتباه و شاید بی تجربگی شد و اخطار گرفت تا بازی برگشت را از دست بدهد. در همین رابطه، ارتباطی با برانکو قبل از بازگشت به ایران برقرار کردیم. او به جام جم گفت: «فکر می کنم بزرگ ترین مشکل ما در حال حاضر، انتخاب جانشین برای سیامک نعمتی نیست؛ ما مشکلات بزرگ تری هم داریم که باید به آن فکر کنیم. در واقع پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است و حتی اگر سیامک را داشتیم، باز هم تعداد بازیکنان مان در زمین و روی نیمکت، استاندارد نبود. این موضوع، چالش بزرگ تری از انتخاب جانشین برای نعمتی است.»

برانکو همچنین گفت: «با این که بازی با الدحیل را باختیم اما من هرگز ناامید نمی شوم و نگاهم به آینده است. آن دیدار، فقط نیمی از اتفاقات این مرحله بود. ما تا روز آخر امیدوار می مانیم و می خواهیم با توان بیشتری به کارمان ادامه بدهیم. قدرت اصلی ما در بازی برگشت نمایان می شود، وقتی هواداران بیایند و تمام سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند؛ آن وقت است که ما به شکل بهتری بازی می کنیم و برای صعود می جنگیم.»

برانکو در نهایت گفت: «فشردگی بازی ها، مهم ترین دغدغه ماست. الدحیل قبل از بازی رفت، بیش از ده روز استراحت داشت و ما فقط سه جلسه تمرینی پیش از آن بازی برگزار کردیم که دو جلسه هم در دوحه بود. من البته از این مسائل هراسی ندارم ولی معتقدم اگر شرایط عادی داشتیم و تعداد بازیکنان مان با الدحیل برابر بود، در همان دوحه می توانستیم حریفمان را شکست بدهیم. این فرصت ها را نباید از دست بدهیم. من و بازیکنانم از حالا باید خود را آماده دیدارهای بعدی کنیم. هم در لیگ برتر بازی های مهمی داریم و هم در لیگ قهرمانان آسیا که باید به تک تک آنها فکر کنیم.»