آرشیو شنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۴۱۸
ورزش
۲۴

خط خبر

پرسپولیس منتظر دریافت جام

دنیای اقتصاد: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سرانجام روز پنج شنبه رای سوپرجام فوتبال ایران را اعلام و با تایید رای کمیته انضباطی، پرسپولیس را 3برصفر برنده این بازی اعلام کرد. همین موضوع موجب اعتراض استقلالی ها شد و فتحی، سرپرست این باشگاه اعلام کرد به دادگاه عالی ورزشی CAS طرح شکایت خواهند کرد. گفته می شود جام قهرمانی پیش از بازی پنج شنبه این هفته با نساجی به پرسپولیس اهدا خواهد شد.

افتخاری پای شفر را وسط کشید

دنیای اقتصاد: باشگاه استقلال در این فصل با وجود صرف میلیاردها تومان و جذب حدود بیست بازیکن، باز هم در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده و در مسابقات لیگ و آسیا نتایج دور از انتظاری گرفته است. همین موضوع سبب اعتراض هواداران به مدیریت سابق این باشگاه شده که چرا بازیکنان مصدوم یا بی کیفیت جذب کرده است. رضا افتخاری مدیر سابق استقلال اما دیروز با انتشار بیانیه ای از عملکرد خود دفاع کرد. وی در این بیانیه که در اختیار تمامی رسانه ها گرفته، توضیح داده که همه بازیکنان با نظر مستقیم شفر جذب شده اند. وی در مورد جدایی بازیکنان نیز به صورت فرد به فرد از عملکرد خود دفاع و تاکید کرد بازیکنان با اصرار خود یا مدیر برنامه های شان جدا شده اند.

چک تبریزی پاس شد

ورزش سه: باشگاه استقلال روز گذشته چک اول رضایتنامه مهاجم خود را پاس کرد. استقلال در فصل نقل وانتقالات مرتضی تبریزی را در ازای پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون تومان بابت رضایت نامه به خدمت گرفت. با این حال قسط اول رضایت نامه این بازیکن پاس نشده بود تا حواشی زیادی به وجود بیاید. حتی صحبت هایی در مورد شکایت ذوب آهن از استقلال به گوش می رسید.

یک استقلالی، دستیار توشاک شد

سایت باشگاه تراکتورسازی: محمد تقوی، بازیکن پیشین استقلال پس از تفاهم با مسوولان باشگاه تراکتورسازی به عنوان دستیار جان توشاک انتخاب شد. وی امروز قراردادش را با تراکتورسازی ثبت خواهد کرد.

درگیری دو بازیکن پرسپولیس

دنیای اقتصاد: پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی تیم «دره» را با هدایت پرویز برومند با هفت گل شکست داد. این بازی اما یک حاشیه عجیب هم داشت که به درگیری شدید گادوین منشا و سیامک نعمتی مربوط می شد. این دو بازیکن که دوستان صمیمی هم هستند، در یک صحنه درگیر شدند و معلوم نیست اگر وساطت جلال حسینی و شجاع خلیل زاده نبود چه اتفاقی رخ می داد؟