آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۴۱۹
خبر
۸

خبر

دادستان تهران خبر داد: توقیف بیش از 5 هزار خودرو در سلفچگان

ایسنا: دادستان تهران گفت: تنها در یک مورد در سلفچگان سه هزار و پانصد خودروی وارداتی که مربوط به یک شرکت است، توقیف شد. جعفری دولت آبادی اظهار کرد: این شرکت متعلق به چند برادر است و مجموع خودروهای توقیفی این شرکت به 5 هزار خودرو می رسد که در قالب یک پرونده در حال پیگیری است. وی با اشاره به دستگیری دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد: 15 روز پیش شخصی به نام میثم رضایی از مرزهای غربی کشور در حال خروج بود که با هوشیاری وزارت اطلاعات دستگیر شد و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، این شخص شاکی های خصوصی بسیاری دارد و خودروهای بسیاری را تعهد کرده و اکنون پرونده وی در مرحله بازجویی است. جعفری دولت آبادی ادامه داد: همچنین اخیرا دستگیری هایی هم انجام شده و پرونده های مهمی در حوزه مواد پتروشیمی، ارز، واردات کالای خارجی و سکه تشکیل شده است و متهمان بزرگی نیز دستگیر شده اند.

حمایت عارف از حیدری و سلحشوری

دنیای اقتصاد: رئیس فراکسیون امید مجلس از نطق دو نماینده عضو فراکسیون متبوعش غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری نمایندگان مردم تهران حمایت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف در صفحه شخصی خود ضمن حمایت از نطق این دو نماینده مجلس، از مخالفت ها با نطق این دو نماینده ابراز تاسف کرد و نوشت: در شرایط فعلی کشور لحاظ کردن منافع ملی و وحدت و انسجام ملی از سوی مسوولان قوای سه گانه و تریبون داران باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

بررسی طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در هیات رئیسه مجلس

در خبری دیگر از مجلس، دیروز اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرگزاری فارس، با اعلام اینکه موضوع از دستور کار خارج شدن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در هیات رئیسه مجلس بررسی می شود، گفت: در شرایط فعلی ضرورت دارد قوانین سختگیرانه ای برای مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته باشیم، باید با اصلاحاتی دوباره همین طرح را در صحن علنی مطرح کنیم و بتوانیم دوباره با همفکری و همکاری دیگر نمایندگان مسیر دیگری برایش باز کنیم.