آرشیو دوشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۴۲۰
مسکن و عمران
۸

خبر

بررسی انتخاب گزینه ها برای دو وزارت اقتصاد و کار

فارس: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتخاب وزرای پیشنهادی برای دو وزارتخانه اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال بررسی است. حسینعلی امیری تاکید کرد: تاکنون جمع بندی حاصل نشده است. نمایندگان مجلس روز چهارشنبه 17 مردادماه با 129 رای موافق استیضاح علی ربیعی رای اعتماد خود را از وزیر کار پس گرفتند؛ همچنین وکلای ملت روز یکشنبه چهارم شهریورماه کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی را با 137 رای موافق درباره استیضاح، از وزارت اقتصاد برکنار کردند.

معرفی سخنگویان جدید دولت در روزهای آینده

در خبری دیگر یک منبع آگاه در دولت حضور وردی نژاد در جایگاه سخنگویی دولت را تکذیب کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این منبع آگاه خبر سخنگویی وردی نژاد را رد کرد. وی همچنین گفت که سخنگو یا سخنگویان جدید به زودی معرفی می شوند. این منبع آگاه در دولت تاکید کرد: رئیس جمهور در مهلت مقرر قانونی وزرای جدید را برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی خواهد کرد. گزینه های وزارت کار و اقتصاد مشخص شده اند، اما هنوز هیچ فردی از میان آنها به صورت قطعی برای تصدی کرسی وزارت انتخاب نشده است.

وزیر اطلاعات:دشمن در حوزه های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است

ایرنا: وزیر اطلاعات گفت: در نظام جمهوری اسلامی اصل مردم هستند و همه تشکیلات برای خدمت رسانی بوده و به آن افتخار می کنیم. سید محمود علوی اظهار کرد: باید با خدمت رسانی بیشتر، دست دشمن را از ایجاد ناامنی برای مردم کوتاه کنیم.

وی گفت: دشمن در حوزه های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است و به شیوه های گوناگون مردم را تهدید می کنند، که یکی از این موارد باور و اعتقاد آنها است که سبب می شود پاسداری و حراست از مرزهای اعتقادی اهمیت بیشتری نسبت به حراست از مرز فیزیکی داشته باشد. وی با یادآوری وظیفه خطیرعلما در تبلیغ معارف اسلامی و مرزبانی از مرزهای اعتقادی مردم، گفت: شما با ورود به حوزه علمیه وظیفه ای خطیر برعهده گرفته اید و باید مردم را با معارف اسلامی بیشتر آشنا کنید و اگر در این زمینه ورود پیدا نکنید به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.