آرشیو چهارشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۱۸۲
اقتصاد
۶

بنگاه ها

ارائه بسته های ساعتی اینترنت توسط همراه اول

همراه اول از ارائه بسته های ساعتی صبحانه در بسته های اینترنت خود خبر داد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در طرح جدید خود، بسته های متنوع اینترنت صبحانه (6 صبح تا 12 ظهر) در بازه های زمانی هفت روزه و یک ماهه برای استفاده مشترکین دائمی و اعتباری ارایه می دهد. مشترکین می توانند این بسته ها را از طریق درگاه USSD، در لیست سرویس های سرشماره #272٭100٭ مشاهده و فعال کنند. امکان فعال سازی همزمان بسته های صبحانه با سایر بسته های اینترنت وجود داشته و این بسته ها فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی هستند.همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته های جدید و نحوه خرید آنها به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

تقدیر از مدیرعامل فولاد مبارکه

بهرام سبحانی، مدیرعامل فولادمبارکه و خانم سمیه محمودی، نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در دیداری به گفت وگو و تبادل نظر پیرامون آخرین وضعیت اقتصاد و صنعت در سطح ملی و استانی پرداختند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با مروری بر آخرین وضعیت عملکردی شرکت فولاد مبارکه، از بالاترین تولید در طول تاریخ 25 ساله بهره برداری این شرکت خبر داد. ایشان این نتایج را در سخت ترین شرایط ناشی از فشارهای خارجی و محدودیت های جدی تامین آب و برق شبیه معجزه دانست و همت کارکنان و تدبیر مدیران را عامل اصلی این توفیقات نامید.

بنا بر این گزارش، خانم سمیه محمودی، نماینده مردم شریف شهرضا و دهاقان گفت: در شرایط دشوار اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیت ها در بزرگ ترین بنگاه صنعتی کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت هوشمندانه و تلاش فراگیر تک تک کارکنان و مدیران این شرکت است.همچنین در این مراسم لوح تقدیر نماینده مردم شریف شهرضا و دهاقان به جهت اهتمام به ایفای نقش در حوزه مسوولیت های اجتماعی و توسعه زیر ساخت های استان تقدیم مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه شد.

در این دیدار همچنین ضمن گفت وگو و تبادل نظر طرفین، برخی درخواست های صنعت شهرستان های شهرضا و دهاقان مطرح شد که از طرف مدیرعامل فولاد مبارکه قول پیگیری و مساعدت داده شد.