آرشیو چهار‌شنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۴
اقتصادی
۵

حمل و نقل

آخوندی: مردم تاوان مدیریت غلط شهرفروشی را می دهند

وزیر راه و شهرسازی گفت: اداره شهر 11 میلیونی تهران در یک دهه گذشته با مدیریت اشتباه از طریق «شهر فروشی» بوده که این مساله کیفیت زندگی شهروندان را در این کلانشهر به پایین ترین سطح تنزل داده است.به گزارش ایرنا، «عباس آخوندی» در چهل و نهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری ایران افزود: اکنون مساله آب و هوا در تهران به مهم ترین مشکلات ما تبدیل شده است؛ متاسفانه فروش شهر در 10 سال گذشته سبب شد تاوان مدیریت غلط اداره تهران را مردم بدهند. آخوندی بر تسریع اجرای طرح بازآفرینی شهری در کلانشهر تهران و شهرستان های همجوار آن تاکید کرد و افزود: ارتقای کیفیت شهروندان مهم ترین هدف اجرای این طرح است؛ اکنون 4.5 میلیون نفر در تهران در محلات نازل زندگی می کنند.

قطع دسترسی سایت های آنلاین به پروازهای هما لغو شد

در حالی مقام مسئول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دسترسی دوباره سایت های آنلاین بلیت به پروازهای ایران ایر را بعید دانسته بود که مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از دسترسی دوباره این سایت ها به پروازهای هما خبر داد. به گزارش تسنیم، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به دسترسی مجدد سایت های فروش اینترنتی به بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عصر دوشنبه در یک جلسه با حضور مسئولان مسائل سایت هایی که به دلایلی موجب قطع دسترسی آنها به سیستم فروش بلیت ایران ایر شده بود مورد بررسی و بر لزوم اهتمام بیشتر در خدمات رسانی و تسهیل استفاده متقاضیان از امکانات بخش هوایی تاکید شد.

آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام از 23 شهریور

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام از آغاز پروازهای مسافری این فرودگاه در تاریخ 23 شهریورماه خبر داد. به گزارش تسنیم، منوچهر اتقیایی اظهارکرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته روز جمعه 23 شهریور ماه، اولین پرواز مسافری فرودگاه پیام ساعت 15 از مشهد به فرودگاه پیام وارد شده و ساعت 16:15 دقیقه فرودگاه پیام را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.