آرشیو چهارشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۰۰
اخبار کشور
۱۰

جمعیت جانبازان: جبهه غربی - عبری - عربی در باتلاق ناکامی های خود در منطقه گرفتار شده است

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: گرفتار آمدن جبهه غربی، عبری، عربی در باتلاق ناکامی های لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین، فضای سنگینی را در آمریکا علیه سیاست های ترامپ شعله ور کرده که حتی اعتراض جمهوری خواهان را علیه بی خردی های او به صحنه رسانه های بین المللی کشانده است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با مهم و ابتکاری خواندن اجلاس سه جانبه تهران با هدف بررسی تحولات سوریه و مبارزه با تروریسم، تحکیم جایگاه جمهوری اسلامی و ارتقای امنیت را از مهم ترین نتایج برگزاری این نشست ارزیابی و تاکید کرد: برپایی چنین نشستی یک پدیده نو در ابعاد فراسرزمینی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

این جمعیت خاطرنشان کرد: گرفتار آمدن جبهه غربی، عبری، عربی در باتلاق ناکامی های لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین، فضای سنگینی را در آمریکا علیه سیاست های ترامپ شعله ور کرده که حتی اعتراض جمهوری خواهان را علیه بی خردی های او به صحنه رسانه های بین المللی کشانده است. جمله طلایی و بسیار مهم مقام معظم رهبری در گفت وگو با رئیس جمهور روسیه درخصوص بهره گیری از نشست سه جانبه و امکان مهار آمریکا، افقی جدید و دکترینی نو را پیش روی این نشست قرار داد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی راهپیمایی اربعین را رخدادی بی بدیل به لحاظ کثرت جمعیت و عمق معنویت در روزگار ما و در کل پهنه زمین دانست و ابراز داشت: ابعاد عظیم این رخداد نشان می دهد مهار کردن آمریکا و هم پیمانانش در سایه اتحاد و وحدت کلمه مسلمین امکان پذیر است.