آرشیو سه‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

# مسکن گران

رستمی از تهران:

با افزایش هزینه های تولید در بخش مسکن، ساخت وساز به حداقل رسیده است و با توجه به نیاز جوانان به مسکن در سال های آینده مشکلات زیادی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

# حباب گوشت

زمانی از کردستان:

علت گرانی گوشت قرمز که هرروز چند هزار تومان افزایش قیمت دارد چیست؟ آیا واژه حباب که این روزها مقصر اصلی تمامی گرانی هاست در گوشت قرمز نیز صدق می کند؟

# سرقت موبایل

فلاح از تهران:

با افزایش قیمت تلفن های همراه دزدی این وسیله در خیابان ها بسیار زیاد شده است، از نیروی انتظامی درخواست نظارت بیشتر داریم.

# تولید ملی

پورشریف از تهران:

با این گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم، نه تنها حمایت از کالای ایرانی صورت نمی گیرد، بلکه تولید ملی نیز روز به روز در حال ضعیف تر شدن است.

# ترافیک دوبله

مرادی از تهران:

پارک دوبل خودروها در خیابان ششم نیروی هوایی با توجه به عرض کم این خیابان باعث ترافیک و راه بندان می شود و جای پلیس راهنمایی و رانندگی برای حل مشکل این ترافیک خالی است.

# کارخانه خاموش

صفری از اراک:

وزارت صنعت و کار در قبال خاموش شدن چراغ کارخانه های تولیدی و بیکار شدن کارگران باید پاسخگوی مردم باشد و ناتوانی مسئولان این وزارتخانه ها باعث وقوع این مشکلات شده است.

# قشر ضعیف

جمعی از شهروندان:

نمایندگان مجلس فقط شعار بازنگری حقوق کارگران را می دهند ولی در عمل هیچ فشاری روی وزارت کار بابت این تغییرات نمی آورند، تمامی اجناس و کالاها افزایش دوبرابری داشته است ولی حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان در ابتدای سال افزایشی حدود 12درصدی داشته است.

# وعده مسئولان

اسماعیلی از گرگان:

بعد از خرید خانه با وام مسکن اولی مسئولان بانک مسکن اعلام کردند که هنوز بخشنامه جدید که اجازه خرید خانه 20 ساله را هم می دهد صادر نشده است و با مشکلات زیادی روبه رو شده ام، چرا از حرف مسئولان این بانک ماه ها باید بگذرد تا اجرایی شود؟

روابط عمومی: 22262142