آرشیو سه‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۹
ورزش
۱۷

واکنش کریم انصاری فرد به پیشنهاد ترکیه ای ها: فعلا به گالاتاسرای فکر نمی کنم

باشگاه گالاتاسرای ترکیه که بزرگ ترین باشگاه این کشور به حساب می آید، برای قدرت بخشیدن به خط هجومی خود در تلاش است تا کریم انصاری فرد را به خدمت بگیرد. این بازیکن دیگر با المپیاکوس قراردادی ندارد و بازیکن آزاد است.

باشگاه گالا برای حضور موفق در اروپا، در تلاش است تا بتواند خط حمله خود را قدرتمندتر کند. انصاری فرد برای آنها گزینه ای حاضر و آماده است ولی مساله اینجاست که فصل نقل و انتقالات در ترکیه بسته شده و باشگاه گالا برای جذب این بازیکن به مشکل خورده است.

آنها در تلاش هستند تا از فدراسیون فوتبال بتوانند فرجه ای بگیرند و با کریم قرارداد امضا کنند. در اردوی تیم ملی خیلی ها از انصاری فرد در این باره می پرسند و پیگیر وضعیت امضای قراردادش هستند ولی جالب اینجاست که خود او در این باره اظهارنظری نمی کند.

وقتی در این باره از کریم انصاری سوال می کنیم می گوید: «وقتی به اردوی تیم ملی می آیم واقعا به پیشنهادات فکر نمی کنم. قبل از جام جهانی و در ایام مسابقات هم همین بود. تمام تمرکزم روی بازی ها و تمرینات بود. همین حالا هم تمرکزم روی بازی با ازبکستان است و انشاا... پس از این مسابقه تکلیف باشگاه آینده ام مشخص می شود.» محمودرضا فاضلی مدیر برنامه های کریم انصاری فرد در حال پیگیری این موضوع است. او ظاهرا به ترکیه سفر کرده تا تکلیف این انتقال را روشن کند.

پیش از این باشگاه بشیکتاش هم خواهان جذب انصاری فرد بود اما موفق نشد او را به خدمت بگیرد. گالا اما گزینه بزرگ تر است و طبیعتا انصاری فرد می تواند در آنجا شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشد. در صورتی که این انتقال صورت بگیرد، کریم سومین بازیکن ایرانی خواهد بود که در نقل و انتقالات امسال به سوپرلیگ این کشور رفته است.