آرشیو سه‌شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۳۲۳۵
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

مشکلات آپارتمان نشینی: متاسفانه عده ای از ساکنان آپارتمان ها در پرداخت حق شارژ ساختمان یا پرداخت هزینه ها سهل انگاری می کنند. این گونه مسائل باید از طریق رسانه ها فرهنگ سازی شود تا همگان رعایت کنند و مدیر ساختمان را با مشکلات فراوان مواجه نکنند.

از ساکنان خیابان پیروزی تهران

گرانی مرغ قیمت هر کیلو مرغ تازه بین 11 تا 12 هزار تومان است. چرا مسئولان برای کاهش قیمت ها و رفع مشکلات معیشتی مردم چاره ای نمی اندیشند؟ مبارزه با گران فروشی در حد شعارهای تکراری است و مردم از این وضع ناراضی اند.

داود شعبانی رهبر

خودروهای دودزا همچنان در خیابان های تهران جولان می دهند. خودروهای سنگین هم باعث تشدید آلودگی هوای غبارگرفته تهران می شوند. ماموران به جای کمین و توقف موتورسیکلت ها و انتقال آنها روی کفی ها، کمی هم به فکر توقف خودروهای دودزا باشند.

علی از تهران

ابتدای خیابان شریعتی مجتمعی، 365 روز سال مراسم برگزار می کند. این مجتمع که به همشهریان خدمات ارائه می دهد، دارای سالن بسیار بزرگی است و مراسم عروسی و عزا (بعضا دو بار در روز) در آن برگزار می شود؛ اما در کمال تعجب حتی یک پارکینگ هم ندارد و مدیر مجتمع نیز خودروی خود را در کوچه های مسکونی اطراف پارک می کند. مزاحمت های مکرر این مجتمع برای ساکنان پیچ شمیران بسیار زیاد است. ازجمله اینکه همه کوچه های اطراف تبدیل به پارکینگ برای این مجتمع شده است و میهمانان از پارک خودروی خود روی پل های منازل مسکونی هم ابایی ندارند. به علاوه سروصدای بیش از حد شبانه بعد از مراسم، همیشه مزاحمت های زیادی را برای ساکنان پیچ شمیران ایجاد می کند. لطفا مسئولان شهرداری رسیدگی کنند.

مرضیه- از ساکنان پیچ شمیران