آرشیو پنج‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۵
ایران زمین
۱۹

دو خط خبر

«حمید پرورشی خرم»، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از شناسایی 70 نقطه پرتصادف در این استان خبر داد.

«وحیدرضا فریدونی»، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از بهسازی و نوسازی 196 واحد نانوایی در استان تا پایان امسال خبر داد.

«خداداد مقبلی»، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: امکانات و زیرساخت لازم در 3 پایانه مرزی شلمچه، چذابه و مهران برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی مهیاست.

«حکیمه انتظاری»، بخشدار مرکزی مراغه از پرداخت تسهیلات ویژه برای احیای روستاهای زیر 20 خانوار و همچنین ساخت مسکن در این روستاها خبر داد.

«اصغر سلیمی»، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای «بیده» مرکز بخش «دناکوه» از توابع شهرستان سمیرم در استان اصفهان با موافقت وزیر کشور به شهر ارتقا یافت.

«ایوب درویشی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام خاطرنشان کرد: در مرحله اول تسهیلات اشتغالزایی روستایی یکهزار و 210 میلیارد ریال به استان ایلام ابلاغ شده که باید با تلاش مسئولان دستگاه های ذیربط به طور کامل جذب شود.

«محمدتقی منوچهری»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: در زمان حاضر مجوز طرح های پرورش 60 هزارتن ماهی در قفس در این استان صادر و از این میزان تاکنون 16 هزار تن اجرا شده است.

«فردین حکیمی»، مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: محیط بانان بخش آسارا برای اجرای طرح سرشماری حیات وحش راهی ارتفاعات البرز جنوبی شدند.