آرشیو چهارشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

# نیروی - شرکتی

حیدری از تهران:

چرا تکلیف نیروهای شرکتی در بانک ها که تعداد آنان نیز زیاد است مشخص نمی شود و بانک مرکزی هیچ نظارتی روی این تخلف بانک ها ندارد؟

# شهر - کتاب

چهاردهی از تهران:

مسئولان شهر کتاب واقع در میدان ملت مجیدیه هیچ همکاری و کمکی نسبت به قبوض گمشده شهروندان نمی کنند و بالاجبار باید با پرداخت دوباره پول، قبضی جدید تهیه کنیم.

# شبکه - استانی

قجر از تهران:

از مسئولان صدا و سیما تقاضا می شود تدابیری بابت پخش شبکه های استانی از گیرنده های دیجیتال بیندیشند تا علاوه بر نزدیکی و آشنایی فرهنگ ها، مخاطبان تلویزیون نیز افزایش پیدا کند.

# آب - آلوده

شهروندی از تهران:

آب شرب پالایشگاه های پخش بنزین واقع در باقرآباد شهرری بسیار نامناسب وآلوده است و متاسفانه بیماری های گوارشی وکلیوی در بین کارگران این پالایشگاه ها شایع شده است.

# اختلاف - حقوق

موسوی از تهران:

حقوق و مزایای پرسنل فرودگاه امام خمینی(ره) با توجه به شیفت شب و سختی کار کم است و اختلاف زیادی بین حقوق نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری وجود دارد.

# مسکن - فرهنگیان

محمدی از زنجان:

بعد از 15 سال هنوز آپارتمان های فرهنگیان این شهر آماده تحویل نیست و جالب تر این که علاوه بر پرداخت تمامی پول، سه سال است قسط نیز پرداخت می کنیم.

# خرم آباد - بی امکانات

محمدی از تهران:

مجموعه تفریحی فرح آباد ساری با وجود دریافت مبلغ 36 هزار تومان پول از شهروندان فاقد امکانات اولیه مانند آب شرب، سرویس بهداشتی، روشنایی و.. است.

# حقوق - پایمال

زارع از قائمشهر:

کارفرمایان در شهرستان ها قوانین مربوط به حقوق و مزایا را رعایت نمی کنند و بسیار کمتر از قانون وزارت کار حقوق پرداخت می کنند.

روابط عمومی: 22262142