آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۰۱
اخبار کشور
۱۰

اجتماع دانشجویان انقلابی خوزستان در تاکید بر مطالبات مردم

دانشجویان انقلابی خوزستان در مطالبه مشکلات مردم از مسئولین قوه قضاییه در مقابل ساختمان دادگستری استان خوزستان اجتماع کردند.

اهواز - خبرنگار کیهان: در خاتمه این اجتماع بیانیه ای توسط دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان قرائت شد. در ابتدای این بیانیه بر وحدت ملت و مسئولین در راستای فائق آمدن بر مشکلات و اجرای کامل عدالت تاکید شد.

همچنین تصریح شد: «لازم است که مسئولین دولتی با تکیه بر توان و استعداد جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم بر معضلات موجود چیره گردند. همچنین برخورد قاطع و سریع قوه قضائیه با عناصر فاسد و مخل در بخش های مختلف خصوصا بر هم زنندگان ثبات اقتصادی کشور موجب آرامش خاطر مردم و ثبات قدم های آنان می گردد.»

دانشجویان انقلابی و مطالبه گر خوزستانی در قطعنامه پایانی این تجمع اعلام کردند. ما جوانان انقلابی از مسئولین دولتی می خواهیم که با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و با استفاده از نظرات کارشناسان و جوانان متخصص این آب و خاک، اتاق فکرهای دشمنان را ناکام گذارند.»

از ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران و نخبگان می خواهیم که با ورود جدی تر در کارزار جهاد تبیین توطئه های دشمنان در زمینه های جنگ روانی و رسانه ای را خنثی نمایند.»

دانشجویان در آخر ضمن حمایت قاطع از اقدامات اخیر دستگاه قضایی درجهت مبارزه با مفسدان اقتصادی، از قوه قضاییه خواستند تا با قدرت و سرعت در مسیر احقاق حقوق ملت حرکت کرده و گامی محکم در تحقق عدالت که از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است بردارد.