آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۹۳۱۱
ورزش
۱۱

گوناگون

مدال طلا برگردن رحمان

سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی درروز پایانی رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا مدال طلا و نقره را بر گردن آویختند. سیامند رحمان دردسته 107 + کیلو با مهار وزنه 280 کیلوگرمی مدال طلا را بر گردن آویخت.همچنین پورمیرزایی با ثبت رکورد 245 کیلو عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود کرد.

رضاییان سرخ می پوشد

تیم فوتبال تراکتورسازی به دنبال جذب رامین رضاییان است. زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی به دنبال آن است که به هر قیمتی شده رضاییان را جذب کند.

امیدوار به الدحیل درآزادی

مدیر ورزشی الدحیل تاکید کرد که تیمش به دنبال کسب پیروزی دردیداربرگشت برابر تیم پرسپولیس است وهمه چیز آماده درخشش این تیم است. احمد گفت: دیدار بسیار سختی پیش رو داریم. دردیداررفت تنها با یک گل به پیروزی رسیدیم و این کارما را برای دیداربرگشت سخت می کند. با این حال باید بگویم که به توانایی بازیکنان خود ایمان داریم.

صالحی به مدال طلا رسید

درادامه رقابت های اسکیت قهرمانی آسیا درکره جنوبی دیروزمحمد صالحی با شکست حریفی از کشور میزبان به مقام قهرمانی رسید و نخستین طلای ایران دراین مسابقات را به ارمغان آورد.

ساحلی بازان در راه پرتغال

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درادامه برنامه های آماده سازی خود جهت شرکت در مسابقات جام بین قاره ای، در پرتغال اردو برپا می کند.

پا به توپ رئیس جمهور

تیم ملی فوتبال لیبریا در دیداری دوستانه در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر نیجریه شکست خورد. در این دیدار اتفاق جالب توجهی رخ داد و ژرژ وه آ، رییس جمهور لیبریا و فوتبالیست پیشین این کشور 79 دقیقه برای تیمش در سن 51 سالگی به میدان رفت.

ابراهیمی:به شدت از فوتبال دلزده شده ام

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: در سالیان گذشته به دلیل رفتارهای نادرست مسئولان فوتبال، به شدت از این ورزش دلزده شده ام و هرروزازآن دورترمی شوم.ناصر ابراهیمی اظهار داشت: امروز پیشکسوتان در فوتبال ایران هیچ جایگاهی ندارند و مسئولان ورزش و فوتبال هم علاقه ای به استفاده از ما ندارند.وی ادامه داد: 50 سال ازعمر خود را درفوتبال مربی بودم و در سخت ترین شرایط ممکن سرمربی تیم ملی شدم و نگذاشتم فوتبال ایران با مشکل روبه رو شود اما امروز در معمولی ترین مراسم های فوتبالی هم از من دعوت نمی شود.