آرشیو چهارشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۰
حوادث
۱۹

مرد میانسال پس از 2 هفته به قتل اعتراف کرد

سکوت مرد همسرکش شکست

مرد میانسال که به خاطر اختلاف خانوادگی زنش را در شرق تهران کشته بود، بعد از دو هفته سکوت اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، ظهر 6 شهریور امسال ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس مرگ مشکوک زنی 43 ساله را به بازپرس جنایی تهران گزارش کردند.

رد کبودی دورگردنش دیده می شد که به نظر می رسید به قتل رسیده است. بنابراین شوهرش بازداشت شد. اومدعی بود ساعت 9 صبح برای هواخوری به بوستان محله شان در شرق تهران رفته و زمانی که بازگشته متوجه شده همسرش دچار گازگرفتگی شده است.

در ادامه پزشکی قانونی نظر داد زن میانسال براثر خفگی به قتل رسیده است. ماموران به تحقیق از والدین مقتول و دو پسر او پرداختند که معلوم شد، متهم پرونده معتاد است و خانواده اش را مدام اذیت می کرده و دعوا و اختلاف میان آنها بوده است.

سرانجام بعد از دو هفته او به جنایت اعتراف کرد. متهم روز سه شنبه نزد بازپرس جنایی دادسرای تهران به تشریح ماجرای جنایت پرداخت و گفت: ما 22سال پیش ازدواج کرده و دو پسر داریم. معتادم و کار درستی نداشتم و به خاطر اعتیادم، به من احترام نمی گذاشتند. کتک کاری مدام در خانه مان رخ می داد و پسر بزرگم هم طرفدار مادرش بود.

مرد همسرکش افزود: چند روز قبل، تصمیم به قتل زنم گرفتم. روز حادثه من در اتاقم و زنم هم در اتاق نشیمن خوابیده بود. ساعت 8 صبح بیدار شدم و صبحانه خوردم. شیر گاز آشپزخانه را بازکردم تا او براثر مسمومیت فوت کند. بعد خانه را ترک کرده و به بوستان محله مان رفتم. گوشی ام در خانه بود برای بردن آن بازگشتم که بعد از دو ساعت متوجه شدم او هنوز زنده است. دستانم را دور گردنش حلقه کردم که بیدار شد. انگشتان دست چپم را گاز گرفت، تا نجات پیدا کند که محکم گردنش را فشار دادم. او تقلا می کرد و بعد از ده دقیقه فوت شد. سطل زباله را بیرون بردم، نیم ساعت بعد بازگشتم و دادو فریاد راه انداختم. با صحنه سازی می خواستم مرگش را مسمومیت با گاز نشان دهم.

تحقیقات از متهم در حالی ادامه دارد که والدین مقتول و دوپسر او با حضور در پلیس آگاهی برای عامل جنایت درخواست قصاص کرده اند.