آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۸
ورزشی
۲۳

اخبار

3 مدال کاراته در لیگ جهانی

امیر مهدی زاده و ذبیح الله پورشیب، دو کاراته کا ایران با برتری مقابل رقبای خود در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز ششمین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در آلمان شدند. سجاد گنج زاده کاراته کا وزن 84+ کیلوگرم هم

بعد از ظهر دیروز در فینال به مصاف حریف گرجستانی رفت و 4 بر یک به پیروزی رسید و تنها مدال طلای ایران در این رقابت ها را کسب کرد.

2 مدیر استقلال بازنشسته اند

دیروز گفته شد تصویب نهایی و شروع اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، دو عضو هیات مدیره استقلال تهران را هم که جواد قراب و اکبر عباس ملکی هستند، دربر می گیرد و آنها باید ظرف دو ماه آینده از جمع آبی ها بروند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر غلام نژاد در رشت

مراسم تشییع پیکر و به خاکسپاری مجید غلام نژاد، ملی پوش سابق فوتبال ایران و عضو پیشین استقلال و سایپا دیروز در رشت برگزار شد. شماری از پیشکسوتان فوتبال کشور و همچنین معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال و سران فوتبال گیلان در این مراسم حاضر بودند. غلام نژاد جمعه درگذشت.

تاکید بر اجرای قانون 90 درصد در دربی تهران

حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در تایید اظهارات اخیر سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات این سازمان گفت قانون بهره گیری میزبان از 90 درصد سکوها در دربی 5 مهرماه تهران به سود استقلال (که میزبان تلقی می گردد) اعمال خواهد شد. به این ترتیب به هواداران پرسپولیس فقط 10 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی اختصاص خواهد یافت.

شکست آمیان درشب گلزنی قدوس

در ادامه هفته پنجم لوشامپیونه، آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، شنبه شب به مصاف لیل رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمان خود لیل شد. در این بازی، قدوس روی یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا گل دوم تیمش را در دقیقه 93 به ثمر رساند اما آمیان از شکست نجات پیدا نکرد. در جدول لیگ فرانسه، آمیان با 4 امتیاز هفدهم است.