آرشیو سه‌شنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۴۲۷
صنعت و معدن
۳
روز شمار همایش صنایع غیرآهنی

سخنرانان اولین همایش صنایع غیرآهنی

دنیای اقتصاد: اولین همایش صنایع غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته، با نگاهی به تولید و بازار مکانی برای تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی این صنایع است. در این همایش دو روزه قرار است علاوه بر تحلیلگران، سرمایه گذاران و صاحبان تکنولوژی، تصمیم گیران ارشد و کارشناسان صنایع غیرآهنی (آلومینیوم، مس، سرب و روی و طلا) سخنرانی کنند.

از جمله سخنرانان این همایش می توان به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ محمدرضا بنی اسدی راد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛ وجیه الله جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران؛ اردشیر سعدمحمدی؛ معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ محمد ابکاء مدیرعامل شرکت فولاد تکنیک؛ شهرام رایگان رئیس دانشکده مهندسی متالوژی و مواد دانشگاه تهران و محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران اشاره کرد. از سوی دیگر Ronald Gregory Melgaard رئیس هیات مدیره EMEW Clean Technologies Pty Ltd؛ Ian Ewart مدیرعامل و قائم مقام رئیس هیات مدیره شرکت EMEW Clean Technologies Pty Ltd؛ SHOTA A. ADAMIA مشاور مسوولیت محدود زمین شناسی معدنکاوی در زمینه استخراج طلا در شمال غرب ایران و Alexander G. Tvalchrelidze زمین شناس ارشد پروژه مسوولیت محدود زمین شناسی و معدنکاوی تفلیس از جمله سخنرانان خارجی این همایش هستند.

در اولین همایش و نمایشگاه صنایع غیرآهنی و فناوری های وابسته با نگاهی به تولید و بازار، محورهای «چشم انداز تولید، مصرف و صادرات فلزات غیرآهنی و آلیاژها در افق 1404»، «مزیت های رقابتی و استراتژی های سرمایه گذاری در حوزه فلزات غیرآهنی در خاورمیانه»، «رقابت پذیری محصولات فلزی غیرآهنی در بازارهای داخلی و جهانی»، «ارزش افزوده، از محصولات خام تا آلیاژها» و «نقش تکنولوژی های نوین تولید و بازیافت در اقتصاد صنایع فلزات غیرآهنی» بررسی می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش، می توانند با شماره تلفن 87762350 تماس بگیرند یا به وب سایت http:/ / events.den.ir مراجعه کنند.