آرشیو سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۳۷
ورزش
۲۴

خط خبر

تقابل نفت مسجدسلیمان و استقلال در حذفی

به دنبال خروج از بحران

دنیای اقتصاد : در یکی از دیدارهای باقی مانده از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، امشب دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان در خوزستان و از ساعت 20:45 به مصاف هم می روند. طبق قرعه کشی جام حذفی، برنده این دیدار به مصاف سایپا خواهد رفت. استقلال که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد به دنبال پیروزی در این بازی و خاتمه روزهای بحرانی است. البته تیم خوزستانی هم به دنبال فرار از بحران است. آنها تنها با کسب 3 امتیاز از هشت بازی در مکان پانزدهم جدول لیگ هستند.

هاشمیان سرمربی جوانان می شود؟

فارس : وحید هاشمیان روز یکشنبه با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه ای برگزار کرد و بعد از این ملاقات شایعه شد که قرار است هدایت تیم جوانان را برعهده بگیرد. فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد این شایعه توضیحاتی ارائه کرد. او گفت: «قرار است طبق برنامه قبلی در اواخر مهر سرمربی تیم جوانان انتخاب شود. هاشمیان جزو افراد بسیار با اخلاق و با دانش این فوتبال است. اگر او تمایل به همکاری داشته باشد قطعا کمیته جوانان از حضور او استقبال می کند.»

فوتبال ساحلی ایران سوم جهان

دنیای اقتصاد : آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان اعلام شد و تیم ملی کشورمان درجایگاه مناسبی قرار گرفت. بر این اساس تیم ملی ایران با 2413 امتیاز در رده سوم جهان قرار گرفت. تیم های ملی برزیل (3613 امتیاز)وپرتغال (2604 امتیاز) اول و دوم هستند.

نامه سرخابی ها در کمیسیون اقتصادی

تسنیم : دبیر هیات دولت آخرین وضعیت واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی را تشریح کرد. به گفته احمد حاجی میرزایی نامه وزارت اقتصاد مبنی بر خصوصی شدن این دو باشگاه به کمیسیون اقتصادی دولت رسیده و در نوبت بررسی قرار گرفته است.

زمان خداحافظی سهراب مرادی

ایسنا : قهرمان وزنه برداری کشورمان که در مسابقات جهان و المپیک مدال طلا گرفت، زمان خداحافظی خود را اعلام کرد. سهراب مرادی گفت: «من تا جایی که جان دارم وزنه می زنم. این دوسال هم تا المپیک(2020 ژاپن) هستم بعد خداحافظی می کنم و به دنبال زندگی ام می روم. البته المپیک خیلی سخت است چون مشخص نیست در این دو سال چه اتفاقاتی می افتد.