آرشیو چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۳۸
فرهنگ و هنر
۳۲

اکران

«لازانیا» به سینماها رسید

فیلم سینمایی «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت از امروز در سینماهای کشور به نمایش درمی آید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تو کفتم!…کف!…می فهمی؟ تا نخورمت ولت نمی کنم!» جواد رضویان پس از گذشت سال ها دوری از سینما با نقش تازه ای در این فیلم کمدی حضور پیدا کرده است. این فیلم نیز قرار است به جای فیلم «یک کیلو و بیست و یک گرم» رحیم طوفان در گروه سینمایی ماندانا روی پرده برود. در این فیلم کمدی جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی و… به ایفای نقش می پردازند.

اکران «پیشونی سفید 2» در سینماهای کشور

قرارداد اکران «پیشونی سفید 2» با گروه سینمایی پردیس زندگی امضا شد و از نیمه مهر همزمان با هفته کودک در سینماهای سراسر کشور اکران می شود. «پیشونی سفید 2» در ادامه قسمت اول این فیلم ساخته شده است و در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نامزد بهترین فیلم کودک شده بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آنها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه «پیشونی سفید» از قلعه فرار می کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده اش پس بگیرد و «پیشونی سفید» به دلیل رنجش از سالار، می خواهد پیش مادرش بازگردد اما… در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، امیررضا احمدی، ارسلان قاسمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ساغر عزیزی، سید جواد هاشمی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، فرزانه زهره وند، رکسانا وطن خواه و حسام نواب صفوی نقش آفرینی کرده اند.