آرشیو دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۴۲
ورزش
۲۴

چراغ سبز دوباره داورزنی

حمایت وزارت ورزش از تمدید با کی روش

تمدید قرارداد فدراسیون با کی روش هنوز رسمی و نهایی نشده و گفته می شود برخی موارد مثل مشکلات مالی و ارزی در این خصوص تاثیرگذار است. اما حالا وزارت ورزش نیز اعلام کرده از تمدید قرارداد این مربی حمایت خواهد کرد تا شرایط برای فدراسیون فوتبال آسان تر شود.

محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دیروز در این خصوص به «ایسنا» گفت: «از زمان حضور سلطانی فر تمام برنامه های فدراسیون فوتبال برای تیم های ملی و حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان بوده و بعید می دانم طی دو سال گذشته با برنامه ای در جهت حمایت تیم ملی مخالفت کرده باشیم. ما حتی از برنامه های تیم ملی المپیک کشور نیز حمایت کردیم. برنامه های فدراسیون فوتبال برای حضور تیم های ملی در رقابت های جهانی با پشتیبانی کامل وزارت ورزش و جوانان همراه شده است و حتی در ارتباط با تیم ملی المپیک هم همه چیز را به جان خریدیم و حمایت لازم را برای برنامه ریزی این تیم به منظورآماده سازی برای المپیک 2020 انجام دادیم تا انتظار طولانی مدت مردم در راهیابی به المپیک هم پایان یابد.

برنامه های فدراسیون فوتبال از تمدید قرارداد کی روش تا آماده سازی و بازی های تدارکاتی از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد حمایت قرار گرفته است. وزارت ورزش و جوانان به دلیل جامعه مخاطب گسترده ای که دارد همیشه در کنار فدراسیون فوتبال بوده و برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا هم حمایت لازم را انجام داده ایم.» وی در ادامه اهمیت رشته های مختلف ازجمله کشتی، ووشو، وزنه برداری، تکواندو و دیگر رشته ها را موردتوجه قرار داد و گفت: «همه رشته ها برای ما مورد توجه هستند و فوتبال هم به دلیل جامعه مخاطب فراوان و حساسیت فوق العاده روی نتایج آن، به طور ویژه مورد توجه قرار دارد. با درک حساسیت مردم، وزارت ورزش و جوانان هم حمایت، نظارت و هدایت لازم را از این رشته انجام داده است.»