آرشیو دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۴۲
بانک و بیمه
۱۲
آموزش

سمینار علمی- کاربردی پیش بینی اقتصاد ایران و جهان

دنیای اقتصاد : سمینار علمی-کاربردی پیش بینی اقتصاد ایران و جهان با عنوان «اولویت بندی فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی در نیمه دوم1397» چهارشنبه 25 مهرماه توسط روزنامه «دنیای اقتصاد» برگزار می شود.

به گزارش واحد آموزش «دنیای اقتصاد» تحولات اوایل مهرماه نشان داد که نیمه دوم سال 1397 متفاوت از نیمه نخست است، در نیمه اول سال طلا و ارز بی رقیب بودند و بورس نیز سودآوری بالایی نشان داد. اما سپرده های بانکی و برخی صندوق های ثابت بورسی اقبال زیادی نداشتند. خیلی ها این پرسش را مطرح می کنند که بازار مسکن که در نیمه اول 97 کمتر از دیگر بازارها رشد داشت، آیا در نیمه دوم فاصله خود را با دیگر بازارها پر خواهد کرد؟

اقتصاد جهانی با نزدیک شدن به پایان سال 2018، آثار جنگ تجاری را بیشتر در خود نشان داده و در انتظار خروج انگلستان از اتحادیه اروپا در 30 مارس 2019 خواهد بود. نوسان اونس طلا و نرخ بهره آمریکا در کنار آثار تحریم های نفتی ایران بر بازار نفت و مشتقات آن، از دغدغه های اصلی اقتصاد جهانی در ماه های پیش روست. اینها همه در کنار فرصت های صادراتی ناشی از افزایش نرخ ارز و فرصت های نوین کشاورزی و پرورشی متناسب با تنش آبی در کشور، موضوع بحث سمیناری است که در 25 مهرماه 1397 توسط مرکز آموزش روزنامه دنیای اقتصاد برگزار خواهد شد. علاقه مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای اقتصاد» با شماره تلفن های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.