آرشیو چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۴۴
خودرو
۱۶
خبر بنگاه ها

عیب یابی آنلاین در تعمیرگاه مرکزی داتیس

گروه بنگاه ها : تعمیرگاه مرکزی داتیس مجهز به نرم افزار VIDA برای بررسی و تشخیص داده های موردنیاز خدمات پس از فروش خودروهای سواری ولوو است.

به گزارش روابط عمومی داتیس خودرو، این نرم افزار به طور روزانه و آنلاین توسط تکنسین ها و مهندسین ولوو برای دسترسی و استخراج اطلاعات خودرو و ثبت داده ها در پورتال ویژه ولوو مورد استفاده قرار می گیرد. پورتال آنلاین ویدا تنها ابزار اصلی برای شناسایی و کدخوانی دقیق خطا های ولوو است و مهندسین را قادر می سازد تا یک راه بسیار امن و مستقل برای بررسی داده ها و اطلاعات برای تشخیص و تعمیرات صحیح خودرو و همچنین برنامه ریزی واحد های الکترونیکی داشته باشند. براساس این گزارش، اتاق رنگ کوره ای تعمیرگاه مرکزی داتیس فضایی کاملا ایزوله دارد که باعث می شود مولکول های رنگ بدون تاثیر از عوامل محیطی به صورت یکنواخت روی قطعه یا بدنه قرار بگیرد، این اتاق رنگ مجهز به سیستم رنگ گلازوریت نیز است.

یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین برندهای رنگ های جهان، گلازوریت است. رنگ گلازوریت در کارخانه بی ای اس اف آلمان تولید می شود و تنها شرکت تولید رنگ خودرو است که رنگ های تولیدی آن مورد تایید تمام خودروسازان و برندهای برتر خودرویی در جهاناست. در سیستم رنگ گلازوریت تمام رنگ ها اعم از ساده، متالیک و صدفی قابل ساخت است. همچنین یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در تعمیرگاه مرکزی داتیس به مالکان خودروهای سواری ولوو، امور صافکاری و نقاشی این خودروی ایمن است. لازم به ذکر است با توجه به طراحی و فرم بدنه خاص خودروهای سواری ولوو و متریال سختی که در ساخت قطعات آن به کار رفته صافکاری و ترمیم بدنه ولوو نیازمند دانش و تخصص و همچنین استفاده از دستگاه های مخصوص و منحصربه فرد است.