آرشیو چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

# شغل -روستا

جعفری از زنجان:

از دولت محترم درخواست می شود نسبت به ایجاد شغل و زمینه های کارآفرینی برای روستاییان اقدامات موثری را انجام دهد تا شاهد مهاجرت مردم روستا به شهرهای بزرگ نباشیم.

# پارک - خاموش

میراحمد از تهران:

برق بوستان شمس واقع در بلوار دریا در شهرک غرب چند ماهی است که قطع است و پاتوق معتادان و اراذل و اوباش شده است، با وجود این رفت و آمدها، در این بوستان شب ها بسیار خطرناک است. لطفا رسیدگی کنید.

# شکار - آزاد

حلفی از تبریز:

متاسفانه شکارچیان غیرمجاز همچنان بدون هیچ مشکلی شکارهای غیرقانونی خود را انجام می دهند و نبود محیط بان در جنگل ها کار را برای این افراد راحت تر کرده است.

# ثبات -گرانی

یک بازنشسته از قم:

با کاهش قیمت ارز کماکان هیچ کالایی ارزان نشده و قدرت خرید مردم بخصوص بازنشسته ها بسیار کم شده و تامین مایحتاج زندگی دشوار است.

# عامل - حادثه

فصیحی از تهران:

در ابتدای پل گلزار، خیابان امیرنیا واقع در استاد حسن بنا موانع سیمانی بدون علائم هشدار دهنده چیده شده که علاوه بر ترافیک باعث تصادف نیز می شود.

# جریمه -یواشکی

چهاردهی از تهران:

به گفته رئیس پلیس محترم راهنمایی و رانندگی دیگر در هیچ جای پایتخت ماموران برای جریمه خودروها کمین نمی کنند، ولی شاهد این عمل ماموران در خیابان های فرعی و نوشتن جرایم هستیم. چرا؟

# ترافیک -مسافربر

دانش گوهر از تهران:

توقف مسافرکش های شخصی در روبه روی متروی نیروهوایی به سمت شرق خیابان پیروزی ترافیک سنگینی ایجاد می کند، نبود مکانی مناسب برای استقرار این افراد علت اصلی این معضل است.

# اجاره - وحشتناک

حسینی از تهران:

وضعیت اجاره و خرید مسکن با توجه به افزایش قیمت ها بسیار اسفبار و وحشتناک است، اگر تمام سال را یک کارگر یا کارمند برای تامین اجاره خانه کار کند باز هم نمی تواند این نیاز خود را تامین کند.

info@jamejamonline.ir
روابط عمومی : 22262142