آرشیو دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۴۸
خبر
۸

سایه روشن

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران

ایسنا نوشت : همزمان با حضور حسن روحانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان این دانشگاه با حضور در محوطه اطراف تالار علامه امینی اعتراضات خود را نسبت به مسائل صنفی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور بیان کردند. همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از دانشگاهیان منتقد به عملکرد دولت نیز روز گذشته همزمان با حضور و سخنرانی حسن روحانی در دانشگاه تهران، در مقابل سالن سخنرانی رئیس جمهور تجمع کردند.

تکذیب خبر بستری شدن هاشمی شاهرودی

ایسنا نوشت : دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است که حال عمومی آیت الله هاشمی شاهرودی خوب است و مراحل درمانی وی در حال طی شدن است.

محکومیت حسن عباسی به 7 ماه حبس

ایسنا نوشت : معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاه های اجرایی معاونت حقوقی رئیس جمهور، از صدور حکم 7 ماه حبس برای حسن عباسی به اتهام توهین به رئیس جمهور و وزیر راه خبر داد و گفت: این حکم قطعی است و به زودی اجرا می شود. علیرضا آذربایجانی در گفت وگو با «ایسنا» با بیان اینکه ما سعی کردیم همیشه با اغماض از کنار این مسائل بگذریم، اما بعضا مواردی پیش می آید که سخنرانان محترم در صحبت هایشان رسما نشر اکاذیب یا توهین به مقامات اصلی حکومتی می کنند، افزود: از جمله این افراد آقای حسن عباسی است که بسیار علاقه مند به صحبت و سخنرانی در مجموعه موضوعات متفرقه است که در بسیاری از آنها هم هیچ تخصصی ندارد.

واکنش فتاح به احتمال حضورش در کابینه

تسنیم نوشت : پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد دولت به وی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درباره این موضوع با بنده صحبتی نشده است.

نظر وزیر بهداشت در مورد حضور انقلابی نماها در دانشگاه ها

ایسنا نوشت : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم بازگشایی دانشگاه ها با حضور رئیس جمهوری در دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاهیان هزاران سوال از مسوولان نظام و جامعه روحانیت دارند که بی پاسخ است، افزود: برخلاف سال های ابتدایی انقلاب اسلامی که بهشتی، مطهری، مفتح، روحانی و آیت الله خامنه ای در دانشگاه ها حضور می یافتند و به سوالات مختلف پاسخ می دادند امروز متقلبین و انقلابی نماها در دانشگاه ها حضور دارند.