آرشیو سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۰۱
ورزشی
۲۳
المپیک جوانان

نقره آزادکارها!

در ادامه رقابت های سومین دوره بازی های المپیک جوانان، در بوینس آیرس 2 آزادکار ایران به 2 مدال نقره دست یافتند.

■ کشتی آزاد: محمد کریمی (65 کیلوگرم) در فینال، 6 بر یک مقابل بایرام اف از آذربایجان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. همچنین امیرحسین زارع (110 کیلوگرم) که او نیز به فینال راه یافته بود، با قبول شکست 6بر 5 مقابل کوزیرف از روسیه، به مدال نقره دست یافت و دهمین مدال ایران در این بازی ها را به نام خود ثبت کرد. زارع پس از کسب این مدال گفت: «من دو حریف اول و دوم خودم از استرالیا و مصر را مقتدرانه و با نتیجه 11بر صفر بردم ولی در فینال روی یک لحظه اشتباه فن خوردم و کشتی از دستم دررفت ولی در ادامه جبران کردم و خودم را رساندم اما داوران در حقم کم لطفی کردند. شرمنده مردم و خانواده ام شدم. می توانستم برنده شوم ولی قسمت نبود.»

■ پرتاب دیسک: محمدرضا رحمانی فر با ثبت رکورد 58.92 متر به مقام چهارمی رسید.

■ میکس ریکرو بین المللی: تیم متشکل از رضا شبانی و الیسا ترومنز از بریتانیا، در مرحله یک هشتم به مصاف کماندارانی از فیلیپین و استونی رفتند که با نتیجه 5 بر 3 نتیجه را واگذار کردند و حذف شدند.

■ تیراندازی با کمان: سوگند رحمانی در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل کمانداری از اوکراین قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

پاداش وزنه برداری و ژیمناستیک پرداخت شد

پاداش علیرضا یوسفی، ملی پوش طلایی دسته فوق سنگین وزنه برداری و رضا بهلول زاده ژیمناست کشورمان که به مدال برنز دست یافت، طی مراسمی توسط رحیمی سرپرست و هادی ساعی معاون کاروان اهدا شد. یوسفی 2 هزار و بهلول زاده 500 دلار پاداش گرفتند.