آرشیو شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۵۲
بازار موبایل
۲۷
خبر

گوشی 4200 دلاری ورتو

فارنت : هرچند بازار گوشی های ارزان قیمت و میان رده به مراتب وسیع تر از سایر مدل ها است، اما این دلیل نمی شود که شرکت هایی اقدام به تولید گوشی های بسیار گران قیمت نکنند. به عنوان مثال شرکت کمتر شناخته شده ورتو به تازگی از گوشی هوشمند با عنوان Aster P رونمایی کرده که قرار است با برچسب قیمتی 4200 دلاری راهی بازار شود.

گوشی اندرویدی اشرافی Aster P علاوه بر داشتن سخت افزاری در حد یک بالا رده، دارای ظاهری لوکس بوده که با اجناس گران قیمت آراسته شده است. به عنوان مثال ورتو در ساخت پنل نمایشگر این گوشی از یاقوت کبود استفاده کرده است. در سوی دیگر فریم اصلی دستگاه از جنس آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و قاب پشتی به وسیله چرم طبیعی پوشانده شده است. گوشی اندرویدی اشرافی Aster P در سینه میزبان تراشه هشت هسته ای اسنپ دراگون 660 بوده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراهی می شود. این گوشی که قرار است در دو مدل مدرن (Baroque) و گوتیک (Gothic) راهی بازار شود، در قاب پشتی میزان دوربین 12 مگاپیکسلی است و انرژی قطعات آن را هم باتری 3200 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

قاب پشتی دارای دو پنل باز شونده است که در طراحی آن از روی درهای مرسدس کلاس SLS الهام گرفته شده است. با باز کردن پنل اول به راحتی می توان به خشاب سیم کارت دسترسی پیدا کرد و این در حالی است که در پنل دوم امضای سازنده حک شده است. روی این گوشی یک برنامه اختصاصی نصب شده است که به افراد اصطلاحا لاکچری مکان هایی برای سفر یا برنامه غذایی یا کتاب معرفی می کند. از دیگر ویژگی های گوشی اندرویدی اشرافی Aster P می توان به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، نمایشگر 97/ 4 اینچی فول اچ‎دی محافظت شده با یاقوت کبود، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0، برنامه اختصاصی V Talk که امکان برقراری تماس و ارسال پیام به صورت امن را فراهم می کند و قدرت گرفتن از اندروید 1/ 8 اوریو بدون هیچ یک از سرویس های گوگل اشاره کرد. قیمت مدل پایه این گوشی که از هفته آینده از طریق فروشگاه آنلاین JD.com قابل سفارش خواهد بود از 4200 دلار شروع و در لوکس ترین مدل به 14هزار دلار می رسد.