آرشیو شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۵۸
بورس
۱۰
خبربنگاه ها

هلدینگ امید، شرکت برگزیده و برتر کیش اینوکس 2018

گروه بنگاه ها : گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، به عنوان شرکت برگزیده و برتر کیش اینوکس 2018 موفق به دریافت تندیس ویژه جشنواره به لحاظ عملکرد در نمایشگاه شد.

به گزارش «دنیای اقتصاد» در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری (کیش اینوکس2018) که در جزیره کیش برپا شد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با مشارکت 10 شرکت عمدتا بورسی زیر مجموعه خود، حضوری پررنگ در این رویداد بزرگ داشت. بهزاد شیری، عضو هیات مدیره گروه سرمایه گذاری امید در غرفه این هلدینگ چند رشته ای گفت: گروه امید در سبد متنوع سرمایه گذاری های خود، دارای شرکت های بزرگی است که در اقتصاد ملی نقش آفرین هستند.در این نمایشگاه؛ شماری از مدیران ارشد اقتصادی کشور از جمله مدیر عامل بانک صادرات از غرفه گروه سرمایه گذاری امید دیدن کردند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.