آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۶۰
خودرو
۱۶
خبربنگاه ها

برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

گروه بنگاه ها : شمارش معکوس برای برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران آغاز شد. در این نمایشگاه که از 21 تا 24 آبان ماه برگزار می شود، صدها کمپانی و شرکت داخلی و خارجی نوین ترین صنایع، قطعات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو؛ محمد خضرایی قهرمانی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که در نوع خود بزرگ ترین نمایشگاه خاورمیانه محسوب می شود، تاکنون حدود700 شرکت اعلام حضور و ثبت نام کرده اند. رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه طی روزهای باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه افزایش خواهد یافت، افزود: از مجموع شرکت کنندگان در نمایشگاه 510 شرکت داخلی و 185شرکت خارجی از 9 کشور فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ایتالیا و لهستان هستند. قهرمانی اضافه کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در فضایی بالغ بر 27 هزار مترمربع (فضای مفید) و در 14 سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد. مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو گفت: اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران موجب شده است تا برخی از کشورها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند در این نمایشگاه به صورت گروهی (پاویون) حضور یابند.

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران اضافه کرد: برگزاری 12همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیات صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی این دوره از نمایشگاه است.