آرشیو چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۶۱
فرهنگ و هنر
۳۲

«رونالدو» نفر اول اینستاگرام شد

فارس : «کریستیانو رونالدو» فوتبالیست مشهور با پشت سر گذاشتن«سلنا گومز» خواننده و هنرپیشه آمریکایی، به پرطرفدارترین فرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شد.

تا پیش از این گومز با 144 میلیون و 321 هزار و 29 فالوئر در صدر محبوب ترین صفحات اینستاگرام قرار داشت اما «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی فوتبال و بازیکن جدید تیم یوونتوس روز دوشنبه گذشته با ثبت تعداد فالوئرهای 144 میلیون و 338 هزار و 650 نفری گومز را پشت سر گذاشت.

این آمارها به تازگی از سوی «یو اس ویکلی» منتشر شده است. تعداد فالوئرهای این سلبریتی های ورزش و سینما از جمعیت کل بسیاری از کشورهای جهان هم بیشتر است. این فوتبالیست 33 ساله پرتغالی به تازگی پس از 9 سال تیم رئال مادرید را رها کرد و در تیرماه امسال با امضای قراردادی به مبلغ 100 میلیون یورو به تیم یوونتوس ایتالیا پیوست.

رونالدو به صورت منظم در اینستاگرام فعال است و عکس های تمرینات و نیز خانواده خود و چهار فرزندش را به اشتراک می گذارد. مقام اول پرطرفدارترین فرد در اینستاگرام از سال 2016 تا کنون در دست سلنا گومز بود که آن را از تیلور سوئیفت گرفته بود. سوئیفت نیز در حال حاضر 112 میلیون فالوئر دارد. از دیگر افراد پرطرفدار می توان به آریانا گرانده با 132 میلیون دنبال کننده اشاره کرد.

دواین جانسون از چهره های مطرح آمریکایی در کشتی کچ و بیانسه دیگر سلبریتی معروف آمریکایی از دیگر سلبریتی هایی هستند که شمار دنبال کنندگان آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام به بیش از صد میلیون فالوئر می رسد.