آرشیو چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۶۱
فرهنگ و هنر
۳۲
تلویزیون

پایان برنامه «وقتشه» به دلیل مشکلات مالی

تسنیم : قرار بود برنامه «وقتشه» بعد از پایان محرم و صفر فصل جدید خود را آغاز کند؛ اما به دلیل مشکلات مالی فعلا قرار نیست این برنامه روی آنتن برود.

«وقتشه» جزو برنامه های ویژه سبک زندگی و ازدواج و با تاکید بر ازدواج آسان هر شب با اجرای کامران تفتی روی آنتن شبکه نسیم می رفت. ابوالفضل صفری، تهیه کننده این برنامه پیش از این گفته بود بعد از پایان محرم و صفر، فصل جدید «وقتشه» با تغییرات ساختاری و محتوایی جدید روی آنتن شبکه نسیم می رود، اما وی به تازگی عنوان کرده است که تصمیم جدید مدیران شبکه نسیم با توجه به مشکلات مالی، تعطیلی این برنامه است و دیگر قادر به ادامه پخش این برنامه نیستند.

صفری با انتقاد از این تصمیم و اولویت دادن به برخی از برنامه های صرف سرگرمی به یک کار تاثیرگذار با محتوای سبک زندگی در شبکه نسیم گفت: ما در «وقتشه» علمی، نمایشی و تخصصی به موضوع ازدواج، سبک زندگی و خانواده می پرداختیم تا ترس از ازدواج و حتی بچه دار شدن را با استدلال های منطقی و مباحثه های هوشمند و دقیق از بین ببریم و یک نوع فرهنگ سازی درست انجام دهیم؛ اما انگار اولویت با برنامه های سرگرمی دیگری است که هنوز نتوانسته مخاطبان خودش را جذب کند و در آغاز راه قرار دارد.