آرشیو شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۱
ورزش
۴

برانکو: می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس روز گذشته همراه محمد انصاری در نشست خبری پیش از دیدار رفت فینال مقابل کاشیما حاضر شد و با صحبت هایش نشان داد که می خواهد نتیجه قابل قبولی در زمین تیم ژاپنی به دست آورد. مهم ترین حرف های سرمربی کروات پرسپولیس به این شرح است:

• در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و به همین دلیل می توانم ابراز خوشحالی کنم. به خوبی کاشیما را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت شان را می شناسیم و با همه آمادگی و توان خودمان و به عنوان بهترین تیم منطقه به فینال راه یافتیم. امیدوارم روند خوبمان را هم در بازی فینال ادامه دهیم. بازی خیلی مهمی برای ماست و می خواهیم هواداران مان را از این بازی خوشحال و راضی کنیم.

• ما از این بابت که در زمین خودمان موفق تر هستیم، خیلی خوشحالیم زیرا وقتی در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم یک ورزشگاه کاملا پر از تماشاگر داریم. هواداران از دقیقه یک ما را حمایت می کنند و این باعث می شود کار خود را بهتر انجام دهیم اما فلسفه ما این است که در همه بازی ها برای برد به میدان می رویم و فردا هم به همین شکل خواهد بود.

• کاشیما را بخوبی آنالیز کرده ایم و بهترین راه را برای مقابله با این تیم مد نظر قرار می دهیم. می دانیم که این تیم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توانسته سوزن سامسونگ را شکست دهد و به فینال مسابقات راه پیدا کند. فکر می کنم ممکن است در فینال اتفاقات دیگری رخ دهد.

بازیکنانمان آماده اند تا با هر اتفاقی مقابله کنند. ما بهترین تدارک را برای حضور در فینال داشته ایم اما فکر می کنم بتوانیم بهترین راه و بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهیم.