آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۱۸
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ سطل های زباله را هدفمند کنیم / 760…0915: در برخی از کشورها سطل زباله را چهارقسمتی ساخته اند. یک قسمت برای زباله های تر و سه قسمت دیگر برای کاغذ، پلاستیک و شیشه. ما نه تنها می توانیم از این نوع الگو استفاده کنیم بلکه می توانیم قسمت دیگری را هم برای ته مانده غذاها اختصاص دهیم تا اولا گربه ها از این ته مانده ها تغذیه کنند و بعد هم مجبور به پاره کردن پلاستیک های زباله نشوند.

■ فردیس کرج بیمارستان ندارد / 991…0935: ما ساکن شهرستان فردیس کرج هستیم اما با جمعیت بیش از 500 هزار نفر بیمارستان نداریم. ما فقط دو پایگاه اورژانس داریم. اگر زلزله ای اتفاق بیفتد چه کار می توانیم انجام دهیم؟

■ دولتمردان دو بار گزیده نشوند / 263… 0938: در روایات اسلامی آمده است که مومن از یک جا دو بار گزیده نمی شود. از این رو نهایت امید و انتظار می رود مسئولان و دولتمردان محترم ضمن رصد و کنترل دقیق و قاطع وضعیت فعلی اقتصادی از تکرار چنین روند آشفته ای در آینده جلوگیری کنند. با این همه به نظر می رسد که اگر کنترل و نظارت در ردیف و صدر برنامه ها نباشد هرج و مرج فراگیر می شود.

■ نگذارید گرانی ها به داروها برسد / 239…0922: خواهش می کنم مسئولان بهداشت و درمان اجازه ندهند گرانی دو سه برابری روی قیمت، تعداد و تهیه همه داروها تاثیر بگذارد. اگر بیماران از نظر مالی کم بیاورند زمینگیر خواهند شد.

■ چرا ساعت حرکت قطار تهران - سمنان را تغییر دادند / رجب علیان: اینجانب دانشجوی دوره دکتری در استان سمنان هستم. در روزهای پنجشنبه قطار ساعت 5 و 30 دقیقه صبح از تهران به سمت سمنان و شاهرود حرکت می کرد اما متاسفانه ساعت حرکت این قطار از 5 و 30 دقیقه به 7 و 30 تغییر کرده که باعث شده اکثر دانشجویان با تاخیر چندساعته سر کلاس ها حاضر شوند. مسئولان شرکت رجا در این باره تجدیدنظر کنند.