آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۵۴
ورزش
۱۱

گوناگون

آرزوی قهرمانی تیم برانکو

سرمربی اسبق تیم های ملی کرواسی وایران گفت: برای دوست عزیزم برانکو و پرسپولیس بزرگ در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و ایمان دارم برانکو و یارانش می توانند به قهرمانی آسیا برسند. بلاژویچ اظهار داشت: پرسپولیس دراین فصل با وجود همه مشکلات توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا حاصل هدایت صحیح برانکو وهمدلی بالای بازیکنان این تیم است.

تیم نساجی نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نساجی را به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری 48 میلیون ریال جریمه کرد. همچنین کمیته انضباطی عباس زاده بازیکن نوک حمله این تیم را به دلیل اعتراض به داوری در بازی هفته نهم این تیم برابر سپاهان ضمن پرداخت جریمه 10 میلیون ریالی، ازیک بازی نیز محروم کرد.

درستکار: باید به فکر کشتی باشیم

مربی ارشد تیم بیمه رازی بابل گفت: من فکرمی کنم حالا که رسول خادم تمایل به رفتن دارد، نباید او را اذیت کرد چون استرس کارکشتی زیاد است، نفر بعدی هم کار بسیار سختی در پیش دارد.پژمان درستکار اظهارداشت: ما به عنوان منتقد مسائلی را پیش از این گوشزد کرده بودیم، به هرشکل حالا نباید اجازه دهیم که حاشیه گریبان کشتی را بگیرد و باید این حرف ها زودتر تمام شود و به فکرچاره باشیم تا نفر بعدی زودتر بیاید چون کار سختی در پیش دارد.

تهران قهرمان ووشوکشور

رقابت های ووشوی قهرمانی کشور در بخش مردان که حکم انتخابی تیم ملی را داشت با قهرمانی تیم تهران به اتمام رسید. این پیکارها به میزبانی هیئت ووشوی اردبیل برگزارشد،دیروزبا شناخت نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید.درپایان تیم تهران با کسب 3 طلا، 2 نقره و2 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد. تیم های چهارمحال و بختیاری و فارس هرکدام با کسب 3 مدال طلا و یک نقره به طورمشترک دوم شدند.

42 اتاق برای مهمانان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از گروه اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مهمان باشگاه خواهند بود، طبق برنامه اعلامی 42 اتاق در اختیار آنها قرارخواهد داد.

اسپالتی: امیدوارم مسی بازی نکند

سرمربی اینتر دوست دارد مسی به دیدار برابر این تیم نرسد.در یکی از حساس ترین بازی های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اینتر در ورزشگاه خانگی خود از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.اسپالتی گفت: طبیعی است که دوست نداشته باشم بهترین بازیکن بارسلونا برابر ما بازی کند. برای ما بهتر است که مسی نباشد.