آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۴
ورزش
۱۷

هفته چهارم لیگ قهرمانان پر از بازی های جذاب

شب سخت مورینیو در خانه رونالدو

بیراه نیست اگر بگوییم شیشه عمر خوزه مورینیوی 55 ساله در دستان پرتغالی 33 ساله ای به نام کریستیانو رونالدو است

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا طی امشب و فردا شب در شهرهای مختلف قاره سبز برگزار می شود.

در بازی های امشب باید به چند مسابقه اشاره کرد. اولین بازی در مادرید اسپانیا برگزار می شود ؛ اتلتیکو در برابر دورتموند. این بهترین فرصت برای شاگردان دیگو سیمئونه است تا شکست تحقیرآمیز و 4 بر صفر دو هفته قبل (هفته سوم) را جبران کنند. اتلتیکو در این هفته لالیگا در خانه لگانس به تساوی یک - یک رسید تا در رده سوم باقی بماند و دورتموند هم در بازی این هفته بوندس لیگا در خانه وولفسبورگ به برتری ارزشمند یک بر صفر رسید تا به صدرنشینی خود ادامه دهد. بازی اینتر - بارسا هم تنها به دلیل بازگشت لیونل مسی حساس است؛ ضمن آن که اگر بازی امشب با برتری بارسا تمام شود، آبی اناری های کاتالونیا اولین تیم صعودکننده به دور حذفی خواهند شد.

اگر پاری سن ژرمن در بازی امشب در خانه ناپولی شکست بخورد، یک فاجعه بزرگ برای ناصر الخلیفی، مالک ثروتمند و قطری این تیم رقم خواهد خورد.

در بازی های فرداشب هم دو دیدار برجسته تر از دیگر دیدارهاست. اولین بازی به رئال مادرید برمی گردد. شانس بزرگ سانتیاگو سولاری، سرمربی موقت رئال این بود که اولین بازی های او بسیار آسان بود تا بتواند جای پای خود را سفت کند. در کوپا دل ری مقابل یک تیم دسته چهارمی بازی کرد و پیروز شد، در لالیگا در خانه بازی کرد و در لیگ قهرمانان هم در خانه تیمی گمنام مثل ویکتوریا پلژن بازی می کند. برد در بازی فرداشب، ثبات و آرامش را به این تیم برمی گرداند.

مهم ترین بازی در میان دیدارهای امشب و فرداشب در شهر تورین و در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس برگزار می شود؛ جایی که خوزه مورینیو با تیم متزلزلش در خانه یووه بازی می کند و بیراه نیست اگر بگوییم شیشه عمر این پرتغالی 55 ساله در دستان پرتغالی 33 ساله ای به نام کریستیانو رونالدو است. اگر یووه بازی فرداشب را به سود خود تمام کند، ضمن آن که به مرحله حذفی صعود می کند، من یو را به سمت بحرانی بزرگ هدایت خواهد کرد.