آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۴
ورزش
۱۷

اخبار

در فدراسیون بوکس یک مترجم پیدا نمی شود؟

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس که به روسیه سفر کرده تا در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی (که شب گذشته برگزار شد) شرکت کند در این سفر یک همراه ویژه با خودش داشت؛ امان ا…،کارمند استانداری سیستان و بلوچستان. اولین سوال این است که او چرا در این سفر کارمند استانداری را با خودش همراه کرده و سوال دوم این که چرا سعی در پنهان نگه داشتن این همراه داشته؟ طوری که او از داخل هواپیما یک عکس سلفی منتشر کرد تا منتقدانش متوجه شوند در این سفر تنها بوده است! با این حال دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی باعث شده اند دیگر هیچ خبری پنهان نماند. همین چند ساعت قبل عیسی گل محمدی، سرپرست اسبق تیم ملی بوکس به فارس گفته بود که امان ا… به عنوان مترجم همراه ثوری راهی روسیه شده است! با این اظهار نظر سوال سوم هم پیش می آید که آیا اساسا در فدراسیون بوکس شخصی وجود ندارد که این کار را انجام بدهد و حتما باید یک دوست راهی این سفر شود؟ سوال دیگر این که آیا همایون اردلان که سال ها در مجامع بین المللی بوکس حضور داشته نمی توانست در این سفر به رئیس جوان فدراسیون بوکس حداقل به عنوان مترجم کمک کند؟ باید منتظر ماند و توضیح رئیس فدراسیون بوکس را در این باره شنید. شاید او دلایل دیگری برای توجیه این سفر داشته باشد. دلایلی که ارتباطی به مسائلی که قرار است در آینده اتفاق بیفتد، ندارد.

محرومیت عباس زاده

نساجی این روزها با مشکلاتی روبه روست و با محرومیت محمد عباس زاده این مشکلات برای جواد نکونام دوچندان هم شده است. عباس زاده با حکم کمیته انضباطی به دلیل مشاجره با داور محروم شد و باید یک میلیون تومان هم پرداخت کند. همچنین تیم نساجی مازندران به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری، باید 48 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد

جزئیاتی از برنامه های تیم ملی

تیم ملی ایران بزودی اردوی آماده سازی خود را برگزار می کند. طبق برنامه تیم ملی ایران قرار است از روز 11نوامبر (20 آبان) اردوی آماده سازی خود را آغاز کند. این اردو دقیقا یک روز بعد از بازی پرسپولیس و کاشیما خواهد بود. ملی پوشان قرار است عازم قطر شوند و اردوی خود را در این کشور برگزار کنند. تیم ملی دیدار دوستانه خود با ونزوئلا را هم در دوحه برگزار می کند.