آرشیو یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۶۸
ورزش
۲۴

نسخه عجیب موسوی برای آرامش والیبال

مربی قلدر؛ ازجنس کی روش!

سیدمحمد موسوی که بدون شک یکی از ستاره های یک دهه اخیر والیبال ایران بوده، امسال بعد از کش وقوس های فراوان راضی به بازی کردن در لیگ برتر شد. او که در مصاحبه ای اعلام کرده بود حاضر نیست با این شرایط مالی در لیگ ایران به میدان برود، در آستانه شروع لیگ تصمیم دیگری گرفت و راهی تیم کم ستاره پیام خراسان شد.

مشهدی ها بعد از اضافه شدن موسوی روند خوبی را در پیش گرفتند و حالا با 4 برد از 6 بازی در جمع بالانشین های جدول قرار دارند. البته که جمعه شب آنها در یک بازی جنجالی و پرحاشیه در ارومیه 3 بر 2 پیروز شدند؛ مسابقه ای که 50 دقیقه متوقف شد و موسوی هم یکی از چهره های اصلی این جنجال ها بود. گویا محمد موسوی که به چرایی بازبینی فیلم از سوی داور با موبایل و دوربین صداوسیما اعتراض داشته، توسط یکی از عوامل باشگاه شهرداری ارومیه مورد حمله قرار گرفته است. خود او درمورد ماجرا می گوید: «در حین اینکه من داشتم با داوران صحبت می کردم، یک نفر وسط زمین پرید و به من حمله کرد. این فرد با لباس شخصی که یکی از عوامل تیم حریف بود، مرا هل داد و رفتار زشتی داشت.

من هم که از محرومیت می ترسیدم، فقط ایستادم و نگاه کردم تا این آقا هر کاری دلش خواست، انجام دهد! بعد از بازی هم شکایتم را تنظیم کردم و نوشتم. خیلی سعی کردم خودم را در آن لحظه کنترل کنم. شاید اگر چند سال قبل بود، طور دیگری با این فرد که با کت و شلوار وسط زمین آمده، برخورد می کردم.» او هم ازجمله منتقدان فضای والیبال است: «متاسفانه شرایط این روزهای والیبال طوری شده که بازیکنان روبه روی فدراسیون قرار گرفته اند. شنیدم شهرام محمودی هم به کمیته انضباطی دعوت شده؛ در شرایطی که حرف خاصی نزده بود. نمی شود که هیچ کس انتقاد نکند. ما به عنوان بازیکن نمی خواهیم مقابل فدراسیون بایستیم؛ فدراسیون هم کار می کند تا تیم ملی سود ببرد. این اتفاق چند سال قبل هم در فوتبال رخ داد و بازیکنان رودرروی فدراسیون بودند؛ اما در نهایت با قلدری یک مربی خارجی تا حدودی این اختلاف حل شد! والیبال هم با این وضعیت با همان دست فرمان فوتبال جلو می رود.»