آرشیو سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۷۰
ورزش
۲۴

خط خبر

تکذیب بازگشت تیام و جپاروف

دنیای اقتصاد : بعد از کسب نتایج ضعیف توسط استقلال در فصل اخیر، برخی از رسانه ها از بازگشت تیام و جپاروف به این تیم خبر دادند اما معاون ورزشی استقلال این خبر را تکذیب کرد. علی خطیر گفت: «همیشه شایعات وجود دارد ولی تا جایی که من در جریان هستم کسی در باشگاه استقلال درمورد بازگشت تیام و جپاروف تصمیم نگرفته است. »

تیم اسپانیایی به دنبال مجید حسینی

تسنیم : یک نشریه ترکیه ای خبر داد تیمی از اسپانیا، خواهان جذب مدافع ملی پوش ایران است. این نشریه مدعی شد مجید حسینی که در این تابستان ازاستقلال به ترابوزان اسپور پیوست، مورد توجه یک باشگاه اسپانیایی قرارگرفته است. نام این باشگاه فاش نشده است. مجید حسینی ابتدای فصل به ترابوزان اسپور پیوست.

دولتی هستیم یا نیستیم؟

فارس : با توجه به نزدیک شدن به موعد اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه ای به وزیر ورزش، خواستار اعلام موضع رسمی درباره شرایط این فدراسیون شد.اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نامه ای را برای مسعود سلطانی فر ارسال کرده و خواستار تعیین تکلیف این ماجرا شده اند که بالاخره فدراسیون فوتبال دولتی است یا خصوصی.

جانشین رسول خادم مشخص شد

دنیای اقتصاد : پس از کناره گیری رسول خادم و با پیشنهاد سرپرست فدراسیون کشتی و موافقت اعضای شورای فنی تیم های ملی، غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شد. محمدی در این خصوص گفت: «قطعا کار بسیار سختی در پیش دارم اما وقتی کسی با خدا معامله می کند دیگر نباید از آینده واهمه ای داشته باشد و حواشی برایش مهم نخواهد بود.»

ماجرای عجیب پاره شدن پرده گوش!

دنیای اقتصاد : مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان درحالی به پایان رسید که برخی از حواشی این مسابقات تازه بر ملا شده است. محمدرضا براری وزنه بردار ملی پوش کشورمان از پاره شدن پرده گوش خود توسط سرمربی در حین مسابقات خبرداده است. او گفت: «زمانی که حرکات دو ضرب را می خواستیم آغاز کنیم، آقای برخواه روی صورتم ضربه زد، اما همین موضوع باعث شد که پرده گوش من پاره شود و دچار سرگیجه شدیدی شدم. من انتظار داشتم که برخواه پیگیرکارمن باشد.» محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی دردفاع ازاین کارخود گفت: «می خواستیم او را آماده کنیم تا هوشیار شود. این حرکت بین مربیان مرسوم است اما متاسفانه گوش براری آسیب دید!»