آرشیو سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۷۰
بازرگانی
۵
خبر

اولویت های کلیدی برای کسب وکارهای جدید

در نشست «هم اندیشی بایدها و نبایدها در پلت فرم ها» که با همکاری سازمان ملی کارآفرینی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد، اولویت ها و محور هایی از جمله «تغییر نگاه به کسب وکارهای مجازی»، «تاکید بر مشخص کردن جایگاه قانونی پلت فرم ها»، «ضرورت تعیین متولی کسب وکارهای مجازی»، «اصلاح قوانین و مقررات و مالیات»، «اصلاح قوانین مرتبط با تامین اجتماعی و بیمه»، «ضرورت فرهنگ سازی در میان مردم و سیاست گذاران» به عنوان اولویت اساسی پلت فرم ها مطرح و مورد تاکید قرار گرفت. همچنین فعالان حاضر در این نشست پیشنهاد دادند تا با همکاری اتاق ایران و سازمان ملی کارآفرینی، کارگروه مشترکی با هدف بررسی مجوزها، امور مالیاتی و تامین اجتماعی مرتبط با پلت فرم ها شکل گیرد تا تصمیمات مرتبط با این کسب وکارهای مجازی به شکل کارشناسی گرفته شود.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.