آرشیو پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۲۴
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021

پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ رواج بیماری های تنفسی در شهرهای جنوبی کشور / آقای حیدری: با توجه به شیوع گرد و غبار مخصوصا در شهرهای جنوبی کشور بسیاری از مردم دچار بیماری های تنفسی شده اند، این در حالی است که اکثر داروهای تنفسی از شمول بیمه تامین اجتماعی خارج شده است.

■ عقیل پیری - 724…0916: کارگر شرکت لوله سازی اهواز هستم و از حداقل حقوق که جمعا با مزایا و اضافه کار دو میلیون و500 هزار تومان می شود برخوردارم آن هم با 16 سال سابقه، این در حالی است که شرکت مشترکا وابسته به شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و شستای تامین اجتماعی است. با این تورم و گرانی مشکل 1500 کارگر زحمتکش برای گذران زندگی چه می شود؟

■ اعتراض به قطع درختان جنگل سیاه کوه صومعه سرا / محمد صادقی: اینجانب از روستای سیاه کوه صومعه سرا تماس می گیرم. متاسفانه افرادی در جنگل هزارساله این منطقه در حال قطع و بریدن درختان جنگل هستند. وقتی هم پیگیری کردیم به ما گفتند در مزایده اداره کل منابع طبیعی و جنگلداری استان برنده شده اند و مجوز این کار را گرفته اند. لطفا مسئولان در این باره بررسی کنند و پاسخگو باشند.