آرشیو شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۷۳
ورزش
۲۴

هشدار استقلال به سازمان لیگ در مورد دادن سوپر جام

بی تدبیری بود

بالاخره سرمربی استقلال به حضور یک دستیار رضایت داد تا شاید بتواند شرایط این تیم را تغییر دهد. امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در این مورد گفت: «شفر برای جذب دستیار درخواستی داشته است که درحال رایزنی هستیم. امروز و فردا مذاکره ای خواهیم داشت.» این درحالی است که شایعات درخصوص حضور مجتبی جباری کنار او بود که فتحی این خبر را رد می کند: «درباره مجتبی جباری صحبتی نبود و تصمیمی نگرفته بودیم. هنوز هم چیزی قطعی نشده است ولی احتمال اضافه شدن یک دستیار خارجی وجود دارد.»

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص انتقادات از بازیکنان خارجی این تیم و احتمال جدایی نیومایر و الحاجی گرو اطمینان داد بازیکنان ضعیف را از تیمش کنار می گذارد و به این شکل به بازیکنان هم هشدار داد: «هنوز تصمیم خاصی در این مورد گرفته نشده است. قطعا با شفر بحث می کنیم. تک تک بازیکنان زیر ذره بین هستند و نزدیک نیم فصل با کادر فنی و کمیته فنی صحبت می کنیم. هر کدام از بازیکنان که نتوانند نیاز باشگاه را رفع کنند، از تیم جدا می شوند. در نقاطی هم که نیاز به تقویت داشته باشیم، برای جذب بازیکن اقدام می کنیم.» فتحی درباره اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس هم با انتقاد از سازمان لیگ گفت: «از روزی که آمدم، نتیجه سوپرجام 3برصفر شده بود و نقشی در این نتیجه نداشتم. بلافاصله اقدام کردم و حتی به دادگاه عالی ورزش هم شکایت کردیم. لایحه ای که ما ارائه کرده ایم 24 صفحه است و دلایل متعددی دارد. یکی از آنها این است که سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام نتیجه 3برصفر بوده است. شاید اگر این رای اعلام نمی شد، تیم ما (از اردوی ترکیه) بر می گشت و بازی می کرد. امکانش بود به ایران برگردیم و بازی کنیم.»

فتحی که با برنامه «ورزشگاه» گفت وگو می کرد، در پایان با انتقاد شدید از سازمان لیگ گفت: «اقدام سازمان لیگ در این مورد کم لطفی و بی تدبیری بود که جام را به پرسپولیس دادند. باید صبر می کردند رای دادگاه عالی ورزش اعلام می شد. فکر می کنم رای تا یکی، دو ماه آینده اعلام شود. اگر رای به نفع پرسپولیس بود جام را می دادند اگر نه که زمینه برگزاری بازی را فراهم می کردند. درخواست ما تجدید بازی است. فدراسیون و سازمان لیگ امکان حضور در یک بازی را از استقلال سلب کرده اند.»