آرشیو یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۷۴
ورزش
۲۴

لیست امید ایران اعلام شد

تیم فوتبال امید کشورمان پس از پایان اردوی خود در مجموعه الیاف شهریار، امروز راهی عمان می شود تا دیداری دوستانه با تیم المپیک این کشور داشته باشد.

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان نام بازیکنانی که این تیم را در سفر به عمان همراهی می کنند، اعلام کرد. شهاب عادلی، محمد آقاجانپور، عارف آقاسی، دره محمدی، علی طاهران، امید نورافکن، ابوالفضل رزاق پور، ابوالفضل جلالی، محمد خدابنده لو، سینا زامهران، مهدی مهدی خانی، رضا شکاری، مهدی قائدی، حمید طاهرخانی، امیر روستایی، رضا کریمی، اللهیار صیادمنش، محمدرضا آزادی و رضا جبیره بازیکنانی هستند که تیم امید را در بازی دوستانه مقابل عمان همراهی می کنند. این بازی دوستانه سه شنبه برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از اعلام لیست 22 نفره برای بازی با عمان در واکنش به اینکه احتمال جابه جایی در لیست وجود دارد یا نه، تصریح کرد: « دلفی و یکی دو بازیکن دیگر مصدوم هستند و از طرفی هم برای سفر محدودیت داریم، اما همه این بازیکنان مجددا در لیست خواهند بود و در ژانویه ما را همراهی می کنند.» وی درخصوص اینکه زمان اردوهای تیم امید برای برخی ابهاماتی دارد، اظهار کرد: «نمی دانم از چه لحاظ ابهام وجود دارد. برنامه ما از اردیبهشت و خرداد تدوین و ارائه شد. در ماه های آتی هم برنامه ما مشخص است و در فدراسیون وجود دارد. ما فقط در مورد مسابقات با ابهام صحبت می کنیم و در اردوی قبلی متاسفانه مسابقه دوستانه نداشتیم. بارها تاکید کرده بودم این تیم نیاز به مسابقه دارد و باید شرایط برای ما مهیا شود، مانند تیم بزرگسالان. ما می خواهیم به المپیک برویم و از هر جهت سزاوار توجه هستیم. لباس های ما مساله دارد و هنوز دچار مشکل هستیم.»