آرشیو یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۷۴
بازار موبایل
۲۷
موبایلکده

گوشی هوشمند جان سخت DuraForce Pro 2

منبع: فارنت

Kyocera یکی از خبره های تولیدکننده گجت های جان سخت به تازگی از گوشی جدید خود با نام DuraForce Pro 2 رونمایی کرده که از نمایشگری محافظت شده توسط یاقوت کبود بهره می برد. هرچند گوشی های هوشمند این روزها به جزو لاینفک زندگی روز مره اغلب افراد تبدیل شده اند، با این حال دارای نقاط ضعفی همچون مقاومت کم در برابر ضربه یا افتادن از ارتفاع هستند. این نقطه ضعف هنگام استفاده از گوشی در هنگام کار کردن و در شرایط مختلف بیشتر نمود پیدا می کند.

همین موضوع باعث تولید گوشی هایی جان سخت شده است که نسبت به مدل های عادی از مقاومت بیشتری در برابر ضربه یا سقوط از ارتفاع بهره می برند. DuraForce Pro 2 نیز یکی از همین مدل ها محسوب می شود که به تازگی از سوی Kyocera معرفی شده و صرفا در ایالات متحده تحت قرارداد اپراتور ورایزن عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند جان سخت DuraForce Pro 2 از استاندارد عایقی IP68 همچون نسل اول پشتیبانی کرده و در مقابل ضربه و نفوذ آب تا عمق 2 متر به مدت 30 دقیقه و سقوط از ارتفاع 5/ 1 متری مقاوم است. Kyocera در ساخت نمایشگر 5 اینچی فول اچ‎دی این مدل از محافظ یاقوت کبود استفاده کرده است.

همچنین امسال در کلید فیزیکی DuraForce Pro 2 شاهد تعبیه سنسور اثر انگشت هستیم که می توان از آن در جهت احراز هویت برای ورود به محیط کاربری یا پرداخت های موبایلی استفاده کرد. این گوشی قدرت گرفته از اندروید 6 مارشملو، در سینه میزبان تراشه اسنپ دراگون 630 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند جان سخت DuraForce Pro 2 می توان به 4 میکروفن، دکمه برقراری ارتباط سریع، پشتیبانی از استاندارد نظامی 810G، درگاه USB-C، باتری 3240 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با امکان ثبت ویدئو به صورت K4 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. این محصول از هم اکنون با قیمت 444 دلار قابل سفارش است. البته استفاده کنندگان از خدمات ورایزن امکان خرید آن با پرداخت ماهانه 5/ 18 دلار به مدت 24 ماه را هم خواهند داشت.