آرشیو سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۲۸
صفحه آخر
۲۴
خبر آخر

با حضور استادان پیشکسوت حوزه علوم انسانی

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا برگزار می شود

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا (انتخاب کتاب سال اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشوردر حوزه علوم انسانی) توسط انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود. در این مراسم که پیشکسوتان و استادان بنام حوزه علوم انسانی چون استاد احمدسمیعی گیلانی، دکتر مقصود فراستخواه، دکتر عباس بازرگان، دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، دکتر سهیلا شهشهانی و دکتر داوود فیرحی در آن حضور خواهند داشت 3 اثر برگزیده و 13 اثر شایسته قدردانی این جشنواره که از بین حدود 1000 اثر ارسالی انتخاب شده اند، معرفی شده و به پدید آورندگان این آثار جوایز نقدی و لوح تقدیر با امضای وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، کار، تعاون و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد. گفتنی است امسال هم چون سال قبل، جایزه قلم برتر جشنواره دهخدا به یکی از استادان با سابقه علوم انسانی که آثار وی به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح بالایی باشد اهدا می شود.

شایان ذکر است دبیرخانه دائمی جشنواره نشان دهخدا در انتشارات علمی و فرهنگی شکل گرفته و شورای سیاستگذاری آن متشکل از نمایندگان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، خانه کتاب و انتشارات علمی و فرهنگی است.

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا روز سه شنبه 29 آبان 1397 از ساعت 15 تا 17 در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.