آرشیو چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۷۷
فرهنگ و هنر
۳۲

تازه ها

«آتش» حسین سناپور به کتابفروشی ها رسید

دنیای اقتصاد : رمان «آتش» نوشته حسین سناپور منتشر شد. سناپور این رمان را در ادامه و تکمیل دو رمان «دود» و «خاکستر» و در فضای اجتماعی معاصر و روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این دوره نوشته است. این سه اثر از نظر فضا و موضوعی شبیه به هم هستند و تنها ماجراها متفاوتند.

شخصیت اصلی رمان «آتش» زنی جوان است که در شرکتی بزرگ فعالیت می کند و با مسائل پیچیده بسیاری درگیر است. از طرف دیگر این شخصیت رابطه عاطفی با یکی از اعضای شرکت دارد که به پیچیدگی داستان می افزاید. مخاطب با مطالعه این اثر در چنبره ای از روابط، خیانت ها و پیچیدگی های یک مجموعه بزرگ انسانی قرار می گیرد؛ مسائلی که مساله امروز زندگی شهری محسوب می شود. رمان «آتش» در 123 صفحه، با شمارگان 1500 نسخه و قیمت 15هزار تومان از سوی نشر چشمه به چاپ رسیده است.

بررسی کارنامه «تام هاردی» در ماهنامه «دنیای تصویر»

دنیای اقتصاد : شماره 290 ماهنامه «دنیای تصویر» منتشر شد. پرونده بازیگر ماه این شماره ماهنامه به مرور کارنامه بازیگری «تام هاردی» اختصاص پیدا کرده است.

همچنین در این شماره در کنار بخش های مرتبط با مرور آخرین خبرهای تولید و اکران در سینمای ایران و جهان، پرونده ها و گزارش های ویژه ای درباره «موج جدید فیلم های سیاه پوستی»، «تاریخچه تئاتر موزیکال»، «فیلم نامه نویسی برمبنای رویدادهای واقعی» و «گذری به دنیای سینمایی ژان پی یر ملویل» را می خوانیم. گفت وگوی مشروح امیر پوریا با نگار جواهریان با تیتر «بازیگر تنها می ماند» به بهانه اکران فیلم سینمایی «گرگ بازی» از مطالب خواندنی این شماره از «دنیای تصویر» محسوب می شود. شماره 290 «دنیای تصویر» به سردبیری امید معلم به قیمت 12 هزارتومان منتشر شده است.